11.08.2016 г., 19:32 ч.

Кой ни наказва и защо 

  Есета » Философски
1038 0 1
1 мин за четене

 

                                                                      КОЙ НИ НАКАЗВА И ЗАЩО

 

 

   Откакто свят светува човекът повтаря едно и също твърдение: „Боговете го наказаха.“ или се пита: „Защо ме наказва Бог?“ Това е голямо заблуждение, защото никой не ни наказва, и ако ни се случват „добри“ или „лоши“ събития, то те са плод на нашите мисли, чувства и действия.

  Например, ако завиждаме на някого и говорим лошо по негов адрес, или му правим различни явни или скрити злини, не може да не последва възмездие или от човека, когото сме тормозили, или от увредената ни от разяждащата ни омраза ДНК. Защото всяка отрицателна или положителна мисъл, емоция и постъпка оставя своя отпечатък върху ДНК, като върху магнетофонна или филмова лента. Колкото по-мрачни са мислите, чувствата и делата, толкова по-траен е отпечатъкът и може да се предаде с гените, на вашите наследници, под формата на наследствени недостатъци или заболявания.

  Някои ще кажат, че Бог, като създавал човека, е заложил този наказателен механизъм – значи непряко ни наказва.

  Истината е, че това е начинът всеки да поеме отговорност за постъпките си, подчинявайки се на Закона за причината и следствието. Така че спешно се отървете от всяка лоша мисъл и чувство, и като малките деца бъдете отворени за чудесата, които Създателят е вложил в планетата Земя и всичко върху нея! Нека сме благодарни за шанса да живеем и изпълним живота си с доброта и красота, които да раздаваме на всеки, който се докосне до нас.

И ако всеки започне да излъчва доброта и красота вече никой няма да се пита: „Защо ме наказва Бог?“

 

 

 

 

© Ренета Панкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ама си голяма идеалистка, романтичка и мечтателка Което е хубаво надявам се Само дето не забравяй, че това е един паднал свят. И че след грехопадението мисленето на човека не е толкова чисто и светло така да го кажем По-лесно е да се прави зло отколкото добро, по-лесно е да се руши отколкото да се гради. За да правиш добро и за да мислиш добро трябва да полагаш усилия. Почти никой няма такава любов, че да си обърне и другата буза.

    Така или иначе този свят е просто едно пътуване към другия, истинския живот. Не би трябвало да търсиш съвършенството в този свят ако наистина си вярваща Приеми всичкото зло и предизвикателства като възможност да израстнеш духовно и да реагираш с малко повече любов и смирение от предния път. Като възможност да осъзнаеш, че без Бог човек по никакъв начин няма как да бъде съвършен. Затова и сега светът върви като цяло на зле ...щото всички уж са много духовни ...ама без Бог И един цитат: "Бог наказва когото обича" ...каквото и да значи това
Предложения
: ??:??