23.11.2008 г., 1:35 ч.

Коледа 

  Есета » Философски
1794 0 3

Ето, че отново е Коледа! Толкова се радвам.

За мен Коледа е най-хубавият празник. Харесва ми, макар че е студено и вали сняг.

Помня как - когато бях малък - се пусках с шейна и се радвах. Сега пък идва времето, когато ще се радвам на моето дете как си играе през зимата.

Е, какво да се прави - времето лети, но във всички нас остава един хубав спомен за Коледа. Време за игри, купони, танци  и забавление.

 

Честита Коледа и Весела Нова Година на всички!

© Emil Angelov Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Усетих истинска феерия от светлината на думите, които окрасиха като коледно дърво посивялото ми настроение. С това есе за пореден път се доказва, че съчетанието на думите радва всички. Аз лично много се посмях и в крайна сметка пак си повдигнах настроението.
  • Уау!... Е това ако не е квинтесенцията на философската мисъл! Естрактът на човешкия гений! Сюблимацията на художественото слово! Думите не стигат да изкажа каквото и да е било, след като Той се е изказал вече за Коледа! От сега нататък не ми остава нищо друго, освен да изхвърля тази дума от речника си, защото божественото Му докосване до нея я направи табу за нас простосмъртните...
    Благодаря и на теб, Мая, че великодушно ни разреши да се докоснем до творчеството Му, и до рекламата на книгата Му, и до еемо Му!...
  • И как точно реши, че тези дебилни наброски си струват да се ПУБЛИКУВАТ? Странно ми изглежда, при все, че форумът е оттатък, а това надрасканото е точно за там. Да не си сбъркал раздела случайно? Да не говорим за това, че Коледа е чак след месец. Пфу
Предложения
: ??:??