30.01.2013 г., 15:23 ч.

Коледа е! 

  Есета » Други
1244 1 4

     Ето, че настъпи Коледа! Най-светлият християнски празник. Можем да я открием навсякъде - в искрата, в очите на децата, в скърцащите стъпки по белия сняг, който бавно вали и носи радост и спокойствие. Коледа е и в звездите, които блестят на небето по-ярко от всякога. 

     Прекрасно е, че макар и за един ден, ние ставаме по-добри, по-любвеобилни и връщаме вярата у хората, показваме обичта си към тях, било то с подарък или нещо малко, но направено от сърце.

     Празникът, в който всички забравяме пошлото, злините се скриват в своята дупка и заместваме лошите чувства с вяра за сбъдване на мечтите, за благополучие и успех. Коледната магия е навсякъде в душите ни, тя е в нас и винаги ще бъде, защото Коледа е любовта, която остава в сърцето завинаги.

     Нека всички вярваме в Коледното вълшебство, нека всички бъдем човечни и щастливи, защото това ще доведе до един прекрасен, по-добър живот.

© Памела Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ако искаш, мога да ти разкажа за Константин Философ Искаш ли?
  • Хубаво е, но поне редувай названието Коледа с автентичното: Рождество Христово!

    Таня, ти знаеш ли, че на 14.2. се празнува и успението на св.Кирил Славянобългарски?... Не знаеш!... Е, сега вече знаеш!
  • Дадено!
  • За Свети Валентин е време вече!
Предложения
: ??:??