15.03.2016 г., 7:53 ч.

Koлко важно е да бъдеш "себе си" 

  Есета » Лични
1317 0 1
2 мин за четене

 

       Няма индивид, който не иска да бъде щастлив. По какъв начин и с какви средства- това е личен избор, който всеки от нас избира сам. В отношението и намеренията към заобикалящия ни свят, се определяме, като хора и личности. Точно днешния свят и начина, по който мислим и живеем, обуславя нашето присъствие. Заобикалящата действителност е онази, която отразява нашата същност- фундамента "АЗ", намиращ се в действителността. По този начин, единствено и непоправимо слагаме собствения почерк- пишейки книгата "Собствен живот".

    Колко истинско е да бъдеш "себе си"! Истинско, както за теб, така и за другите. Да има равновесие, на притежание, присъствие и излъчване - изхождайки единствено и само от същността си.

    Преди обаче да получиш - трябва да дадеш, преди да приемеш - трябва да си оставил.... Някаква частица от теб, зрънце, което е засадено и чака да покълне там - на мястото, където ти си определил. Самия ти, си посадил тази частица, оставяйки СЕБЕ СИ. За това и този, който намери мястото, който съумее да оцени онова, което вижда и усеща. Този, чието сърце бие на същата честота, каквото е и твоето. Само той може да приеме този дар, посаден от твоята душа. Единствено така, зрънцето ще израсне и пребъде. Защото то е създадено с любов, даряващо любов и имащо нужда от любов. 

    За да бъдеш "себе си", първо трябва да обичаш теб, да си благодарен, че си точно такъв, какъвто си в действителност. Едновременно с това, да се подготвяш и научиш да развиваш в себе си сетивата, възприятията, намеренията. Да развиеш чувството на любов, с която си закърмен. 

Любовта е начина, по който да развиваш онова, което първоначално притежаваш. Градейки върху основата на съществуването си - това да бъде твоята отправна точка.

  Всеки ден, всяка среща, всеки момент - това е урок, който нещо научаваш. Всеки ден правиш избор - решение взето на базата на наученото, осъзнатото, желаното. Някои правилни, други - не. Така си го почувствал, значи така е трябвало да стане и пребъде. Изборът- това е твоята светлина, твоят път. Онзи, който ще ти помогне да продължиш напред, следвайки своите собствени мисли, чувства и разбирания. И не забравяй, че "Багажа", който носиш в теб - това е твоята съдба. Точно това нещо, което ще те направи уникален и единствен и неповторим.  

 Точно за това- не спирай да вярваш, че истинското щастие...... твоят късмет  се крие в това, да бъдеш свой собствен оригинал, а не фалшиво копие на някой друг. Това става, само когато бъдеш единствено и само "СЕБЕ СИ"!

 

 

 

© Сед Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??