28.11.2008 г., 21:12 ч.

Комуноид 

  Есета
1984 0 2
2 мин за четене
  (страничен  поглед)

 

          КОМУНОИДЪТ е двукрако кухоглаво и безгръбначно от рода NOMODONOSNYKUS. Живее на гърба на другите и се храни с човешки екземпляри. Част е от глутницата "ДС" (държавна сигурност). Основното му  занимание е да се рови в живота на другите, да донася за всичко научено, без разлика на род, кръг и интереси с единствения стремеж - да се подпише на ведомост за допълнителни средства, подготвяни от също такива мърши.

          Комуноидът се кълне във вечна вяра в партията, докато не падне келепир от другаде... Природата му е изменчива и предателска в зависимост откъде духа вятърът и падат кинтите.

          В период на утвърждаване лиже безобразно подметките на всички с по-висок ранг в глутницата и е образец на мазнотия! В момента на израстване му се появяват зъби и започва да хапе всичко що диша и мърда под него.

          Морал, чест, доблест, християнски и семейни ценности и родолюбие са само вибрации на въздуха, които по никакъв начин не го касаят. За него е важна каузата КЕЛЕПИР. Сдружава се с подобни гнусни екземпляри в партии, като е пръв там, где замирише на власт... Цвят и пространство са без значение за него, стига да се плаща в зелено и по много!

          Способен е да елиминира и най-близките си, ако те са застанали между него и келепира! Не се спира пред нищо, само и само той да може да граби. Често екземплярите от глутницата "самоубиват" себеподобните си, за да могат те да се докопат до ранга им... Израстват изведнъж от небитието, парадират с пари и възможности, но живеят кратко.

          В периода на апогей се обграждат със себеподобни празноглави дебеловрати елементарности,  въоръжени с боеприпаси и движещи се с планински джипове. Загубват личния си живот, но затова пък откриват наркотиците и собственото си величие, което другите не забелязват...

          Трупат фирми и мангизи от елиминираните комуноиди и се отчитат в съответната партийна каса, до момента, когато заслепени се вземат на сериозно и си въобразят, че са над партията и  себеподобните кретеноиди... Тогава идва и техният ловен сезон, в който биват отстрелвани. Пардон, самоубивани и с писма, написани часове след самоубийството им. Трупаното от предшестващия комуноиден кретеноид преминава в следващия такъв за вечна слава на партийната глутница...

          Глутницата е парамафиотска, но със съществената разлика, че не се грижи за котилото на самозабравилия се кретеноид. Тогава котилото ми запада и заживява в отчаяние като всички бунаци, останали в ошушканата територия.

© ШЕМЕТ Тарантупски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Характеристиката е точна, но не е виновен Асан, че изял баницата.
  • Според мен комуноиди има навсякъде около нас.
    Защо не се огледате около себе си във Вашето обкръжение?
    Какъв е смисъла да характеризирате партиите по този начин,след като хората управляващи ги са излезли от нас-народът,от обществото ни?
    Това е синдром на човешкото мислене и стереотипа на мислене на обществото ни.Колко тъжна е реалноста. Но от нас зависи да променим това.От всеки един от нас-без иключение!!!Можем да се излекуваме от този ужасен синдром-само трябва силно да пожелаем това.
Предложения
: ??:??