10.07.2010 г., 15:04 ч.

Копнеж 

  Есета » Лични
4493 0 4
10 мин за четене

КОПНЕЖ

 

Какво е копнежът? Копнежът е онова чувство на преминаващо през цялото ти същество изгарящо желание, тръпкатакоято, тествайки всяка малка частица от теб, те променя. Прави те зависим от нещо. Кара те да изпитваш такива непоколебими и непреодолими импулси, каквито няма да усетиш с никое друго чувствоКакво е копнежът? Той е блян, мечта, завладяващ сетивата ти стремеж, на моменти дори способен да разруши и последната частица от здравия разум, запазила се в някое скришно непокътнато местенце. Той е най-висшата форма на потребност, най-бурната нужда от нещо. Той е неудържим, покоряващ. Той те изтласква нагоре, а след това пропадаш стремглаво надолу, само за да осъзнаеш, че нещо ти липсва. Нещо, което желаеш повече от всичко друго. Нещо, за което копнееш, но ти се струва като далечна и невъзможна химера.  И се променяш отново.

Започваш да правиш възможното и невъзможното, за да запълниш тази празнина, да преодолееш този недостиг, който прогаря душата ти, искайки своето. Желаейки го.


Започваш да търсиш начини и средства да преследваш този копнеж, който така усърдно те гложди отвътре и не ти оставя миг спокойствие.


Започваш да се отказваш от съществени и несъществени неща в името на крайната цел. В името на Копнежа.


Той може да приема много и различни форми. Той може да бъде чувствосподелено или несподелено. Той може да бъде предмет. А защо не и човек? А защо не ивсичко?

 

© Десислава Добрева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??