23.10.2009 г., 12:27 ч.

Котарашки неволи 

  Есета » Лични
1756 0 3
1 мин за четене

Да си призная честно, гледам Перла. По-точно гледах. Даже си кръстих котката Айча, което сигурно означава, че с крехката ми психика е настъпил необратим сакатлък. То аслъ като няма какво друго да гледаш, ще гледаш насила това, което без да искаш ти наранява съзнанието, но пък е вървежно, комерсиално и те приобщава към стадото. Колкото повече гледаш, толкова си по-социализиран и няма риск да те сметнат за будала, когато не взимаш участие в дискусии по темата. Даже сутринта с един колега, Велин ефенди, си проведохме разговор на турски, въпреки че никога не съм учила турски, но стига да сърфираш каналите по кабелната и няма как да не попаднеш на поне 5 турски сеир-серсемлара и да попиеш одма пет лафа. 

Обаче кашата вече е пълна, след като Инджи-минджи прави инат на такъв хубав мъж толкова дълго време. Урсуз-ханъм, сиреч - еманципирана булка... Тука сценаристите сигурно са писали на три ракии, след като вече цяла седмица само си правят номера с Мехмедчо. Много хубав мъж бай дъ уей, (Евала!) ама търпи като един истински будала. Няма да я грабне и притисне в някой ъгъл... То аслъ, днешните мъже и физически вече не стават. Като вземат маргаритка, не питат вече, обича ме, не ме обича, ами викат... мъж ли съм, жена ли съм... Метросексуалност, каквото и да означава това. Сус, сърце!

Общо взето, турските сериали не са лоши, имайки предвид факта, че пред южноамериканските тези са си направо като за петгодишни деца, няма даже едно по-дълбоко деколте, бре алакоолу! Аман! Все на нас ли бе! А иначе латино-бозите са като порно филми, само че в порно филмите музиката и диалозите са къде къде по-хубави и смислени. Гюзел, гюзел... вундъбаа... Баш-вундъбааа...

Вероятно, а и доколкото чух, всички турски сериали (вкл. и Перла) са разпространени за без пари с цел влизането на аркадашите в Европа. Те, ако знаят какво ги чака... С нетърпение очаквам мига, когато пуснат филм с Мехмед преоблечен като талибан и Инджи с калашник да горят знамето на Европа.

Ама това време е далече. Нека видим първо дали турският няма да стане официален език. Ашколсун, машаллах... Голям сакатлък! Мияууу! Оф, оф, оф... ще поканя аз някое гадже в квартирата... (Следва оригване, което, по независещи причини, няма как да се изобрази тук).

© Ангелина Димитрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??