Днешната култура е тази на задниците, баджаците, циците, джуките. А при мъжете - тежки натегнати парчета месо, представени за мускули, на които и Шварци би могъл да "завиди". Никакъв опит за елегантност, стройност и естественост. Всичко това озвучено от пошли циганско-ориенталски ритми и протяжни вибриращи маанета. Гади ми се от тази псевдо естетика, псевдо култура, псевдо наука без стойност. Както казва Стефан Вълдобрев "Мускули маса, мускули маса, силикон, силикон, силикон". Кажи им това и не ги обиждай повече. Култура умря, заспа вечен сън, ценностите също. Колко трябва да е човек комплексиран за да залитне по тия трендове? То даже и залитане не е, а направо нагазване до шия в тинята. Втори въпрос - тези индивиди прочели ли са и една книга през живота си? Ако са, може би става въпрос за "Наръчник за начинаещи чалгарки", "Как се калява стоманения мускул" или "Как да станем тъпа, безлична и нелицеприятна силиконова кифла". Много полезни трудове на съвременната мисъл. Та тези индивиди по цял ден висят в Инстаграм и се дивят на лайковете и коментарите, които събират техните изкуствени надупени и накокържени снимки. Ех, живот.
Лошото е, че заедно със себеподобните им поддръжници подобно на снежна топка, спускаща се по стръмен склон, в своя устрем към пропастта увличат и още маса хора със себе си. И по този начин, благодарение на законите на безпощадната гравитация и алгоритмите в Инстаграм културата на задниците става масова и неконтролируема.
Остава ни само да се надяваме, че пошлостта и вулгарността са преходен етап в духовното и материално развитие на човечеството, и те са тук, за да ни покажат какво не трябва да се прави. Пък и без това е голяма скука да се говори за ценности, принципи, морал, естетика. Виж порното е друга бира. Реално и материално, "живот" тук и сега. Защо да си даваме зор, като всичко веднагически ни се предлага на тепсия само с натискането на един бутон. Бутон, приличащ на един друг далеч оттук, в едно куфарче, достъпно само за избрани.
© Хел Всички права запазени