Apr 2, 2021, 12:19 PM

Култура на задниците 

  Essays » Social
1703 2 32
1 мин reading

      Днешната култура е тази на задниците, баджаците, циците, джуките. А при мъжете - тежки натегнати парчета месо, представени за мускули, на които и Шварци би могъл да "завиди".  Никакъв опит за елегантност, стройност и естественост. Всичко това озвучено от пошли циганско-ориенталски ритми и протяжни вибриращи маанета.  Гади ми се от тази псевдо естетика, псевдо култура, псевдо наука без стойност. Както казва Стефан Вълдобрев "Мускули маса, мускули маса, силикон, силикон, силикон". Кажи им това и не ги обиждай повече. Култура умря, заспа вечен сън, ценностите също. Колко трябва да е човек комплексиран за да залитне по тия трендове? То даже и залитане не е, а направо нагазване до шия в тинята. Втори въпрос - тези индивиди прочели ли са и една книга през живота си? Ако са, може би става въпрос за "Наръчник за начинаещи чалгарки", "Как се калява стоманения мускул" или "Как да станем тъпа, безлична и нелицеприятна силиконова кифла". Много полезни трудове на съвременната мисъл. Та тези индивиди по цял ден висят в Инстаграм и се дивят на лайковете и коментарите, които събират техните изкуствени надупени и накокържени снимки. Ех, живот.    
       Лошото е, че заедно със себеподобните им поддръжници подобно на снежна топка, спускаща се по стръмен склон, в своя устрем към пропастта увличат и още маса хора със себе си. И по този начин, благодарение на законите на безпощадната гравитация и алгоритмите в Инстаграм културата на задниците става масова и неконтролируема. 
Остава ни само да се надяваме, че пошлостта и вулгарността са  преходен етап в духовното и материално развитие на човечеството, и те са тук, за да ни покажат какво не трябва да се прави. Пък и без това е голяма скука да се говори за ценности, принципи, морал, естетика. Виж порното е друга бира. Реално и материално, "живот" тук и сега. Защо да си даваме зор, като всичко веднагически ни се предлага на тепсия само с натискането на един бутон. Бутон, приличащ на един друг далеч оттук, в едно куфарче, достъпно само за избрани. 


 

© Хел All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Это сама гармония в звучании!
  • Да, точно това е истинската българска музика. Радвам се, че ти харесва.
  • Для меня первым открытием болгарской современной музыкальной культуры была песня Лили Ивановой о моих любимых цветах - хризонтемах, но слушаю я
    когда мне нужны силы это
    https://www.youtube.com/watch?v=6Vh6HKXE_eg
  • Да, Сенилга, масовата култура на задниците в момента е наистина нещо страшно. Лошото е, че тя е повсеместна. А заедно с нея в България имаме и лошия шанс да вирее у нас един много вреден стил музика, наречена "чалга", взаимствана от ориенталските и цигански ритми и напеви. Тези ритми нямат нищо общо с българската култура и музика, напротив - те я съсипват и унищожават.
  • Бывает умственная отсталость, бывает и культурная отсталость...
    Мне жалко людей уносящих свою уникальность жизни с "быть" в "казаться", но я готова бороться. в том числе, своим творчеством с теми, кто " у руля" и создаёт массовую культурную отсталость.
  • Ами щом си направил хубав превод защо не го пуснеш тук в раздел преводи? Ще пробвам и с Гугъл, ама...
  • Ок, Миг31, но мен повече ме кефи по-малкия брат
    Но прав е Ив от задници тръгнахме, а на Миг се качихме Ив, честно казано учила съм руски, но отдавна, та нищо не разбрах от това стихо. Ако можеш, преведи.
  • Христо, ден за...размисъл е, трябва само вода, ох изля'ахме извън темата!
  • Румяна Щерева, мдааа, нещо не ми стои добре в цялото уравнение . Розова сельодка, лук и... шардоне, тогава . Айде, отивам да пробвам новата рецепта (уффф, то съ е видяло, днес шъ съ пий :D !)...
  • Да, Миг 29, в днешно време много неща са фалшиви. Дано успеем да преосмислим ценностите си в тези трудни моменти.
  • Е Христо, как можа с розова сельодка, лук и водка! Това беше за цвят и малко шега.
  • Тц, ееее, стига де, Ив Не познавам по-незациклил човек от себе си. Попадала съм във всякакви среди и ситуации и, като казвам всякакви, разбирай от най-пошлото, до най-добрата класа. Някакво много интересно стечение на обстоятелства. Нямам абсолютно никакъв изграден стереотип, а и не съм от жените, които се влюбват на всеки кръгъл час Иначе, твърде сензитивна съм към всяка проява на лош вкус и отсъствието на стил. Нормално е всеки да остави това (като послание и внушение за поколенията), което носи в себе си. Оптимист съм. За розовото повече не ми се говори. И ти, и Ицо, и Димо, и всички наоколо сте страхотни момчета и няма нужда да се трънгосвате с каквото и да било повече от това, което показвате, защото знам, че за нито една жена не е определящо. Сърцето е много верен компас. А и розовите ризи се обличат, за да бъдат съблечени. (от жени, разбира се) 👅
    Знаеш ли какво зацикляне ще ти дам!🤭😂
  • Привет и от мен! Ире, решението на Иво го разбирам не като абдикиране, а по-скоро като един вид бойкот на простотията. В смисъл, ако всеки спре да им обръща внимание на тия екземпляри, ако най-малкото спре да ги следи в социалните мрежи, да ги лайква, да им се възхищава (боготвори?), ако всеки почне да възпитава деца, внуци, домашни любимци или който там каквото има, че например- не, не е яко да имаш силиконови джуки като ануси (както Димо сполучливо ги определи ) и че не, същите тия силиконови джуки, цомби, задни бузи и т.н., не те превръщат в “инфлуенсър” или както е модерно сега да се наричат “елитните” проститутки - мисля, света около нас ще стане едно мааалко по-готино място ...
    П.П. Ааа, и аз си падам по розовото . Обичам филе от розова сельодка. Със зелен лук. И водка. Или мастика ... Отивам даже ей сега да си спретна една такава салатка за обяд. Дан’ кажи някой после, чи съм тесногръд, ей :D ...
  • Не е до цвета на ризата, а до цвета на ума!
  • Димо, нали се сещаш, че няма как да съм пораснала пред очите на петнайсетина меки китки, без да съм го разбрала 😉 Не са само хубавите спомени.
    Розовото не е начин на мислене, а свежарско неглиже и вкус към живота. През годините се оказа, че всеки мъж, който харесвам (като поведение, стил или за любов) има поне една розова риза в гардероба си. Мога да ти изброя няколко известни имена, които познавам лично, но е ясно, че няма да го направя. Неукротими фенове на женска плът
    Мисля, че е излишно да спорим. А и излязохме от темата. Не се опитвам да убедя никого на всяка цена.
    Розово и сиво е страхотна комбинация, а директорът ти е бил доста напредничав за онова време.
  • Добро утро, народе.
    Не знам какво си помислихте с това розово И не, че аз пък много знам за мъжете, но се случи така, че от почти петнайсетгодишна се движа в една и съща мъжка компания. Много години са. Та, тези мъже ми станаха приятели, съветваха ме, пазеха ме и глезеха. Плакали са на рамото ми заради разбитите си сърца, обсъждали сме куп други жени, изживявали сме заедно страхотни приключения и изключително трудни моменти. След това се изгубихме, после пак се намерихме. Била съм на сватбите им, те на моята и все още сме неразделни. Отглеждаме заедно децата си и просто се случи така, че остаряхме заедно. Та, всеки един от тях умее да носи розово.И това са най-мъжествените мъже, които познавам накуп. Умеят го, защото навярно умеят и да го защитят, носейки го.Има и такива мъже, за които тесногръдите асоциации за розово и мека китка, са отживелица отпреди два века. Съвременнни, отворени, уважавани, бохеми. Едни неостаряващи, чаровни хулигани, които просто знаят как да бъдат мъже.
  • Всъщност появата на ултра женствените и ултра мъжествени индивиди е донякъде в отговор на появата на безполовите същества, т.нар. джендъри. Но същите тези джендъри им взимат техните атрибути и оръжия и им ги хвърлят в лицето като свои собствени оръжия в тази война на хибридите срещу половете.
  • Гедеон е прав, че надутите джуки, цици и масивни мускули може да се окажат малкия проблем в сравнение с хибрида между двата вида Това е сравнително нов вид животно и сравнително отскоро получава публична показност. Но всъщност е най-голямата заплаха за културата.
  • Това не е есе за културата, а за кича и халтурата.
    И какво излиза, че само така описаните "задници" харесват тунинговани красавици ли? Ръка на сърцето, моля! А умните, интелигентни натурални грозни интелектуалки си падат по бедни, натурални космясали провиснали умници, щото и без това само те им остават като възможност? Другите са заети от красавиците.

    Разсмя ме и строго профилираното есе, и коментарите!
  • Оффффф, Ицо, моля те. Не искам да засягам никого, но по-несъдържателни и кахърни коментари не бях чела отдавна. Кое е решението на Иво. Да абдикираме и да се оттеглим из пещерите ли. Хайде да не се вайкаме като обрани кадъни заради някакви силиконови цомби. Когато пиша знам какво говоря и го казвам от опит и наблюдения. Не се имам за особен капацитет, но и цървул не съм. И не, силиконовата пача не си тръгва като принцеса Драупади, повярвай ми. Заслужава си да се види. Колкото до мъжете, които харесвам, не разбрах защо стовари върху нормалната доза суета, 200 кг лайна. Дай малко по-ведро. Харесвам мъже, които носят розово. Само силните го могат Който разбрал, разбрал. Апропо, не знам колко пъти азис е бил при гала. Но пък ти звучиш достоверно и няма да ти оспорвам
    Току що коментирах като пълен задник, за което се извинявам. Лека нощ 🌃
  • ... a след като приключи със смукането на коктейла и си тръгне от интелигентната и духовита среда, съвсем спокойно ще отиде и ще се похвали с новите си цици при Гала в "На кафе" :D .

    Което ме подсеща за възможно решение, нещо като първа стъпка. Спрете си телевизията!!! Или поне я ограничете максимално! Щото зяпането и облъчването с малоумни предавания от типа на споменатото по-горе, където Гала за 165-и път кани ПедерАзис, за да си водят елементарни разговорчета по пантофи и да си спомнят времената, когато са се гъзурчили заедно в "БигБрадъра", убива много повече мозъчни клетки от алкохола, "тревата" и цигарите, взети заедно :D ...
  • Решение? Ирина, щях да напиша няколко възможни, обаче гледам, че и Самовила, и Ивайло са ме изпреварили и са дали няколко чудесни варианта за отпор. Стана ми интересно друго, обаче и затова шъ използвам повода да поспамя по друга тема . Суетни мъже? Надявам се нямаш предвид този вид екземпляри, дето си епилират перфектните, неизлизащи от фитнеса тела до степен “гол охлюв”, скубят си старателно веждите косъм по косъм (и всъщност така уплътняват времето, когато са извън фитнеса) и са се омазали целите с татуировки, ‘щото: “ра’йбираш ли, ‘начи, тъй сми мно’о готини и го раздавами лоши момчета!Ни съ ибавайти с нас!” :D Щото, ако това е стандарта за “суетен мъж”, разбираш, че напълно се препокрива с тези, описани в “Култура на задниците” ...
    П.П. Тц, силиконовата пача ако попадне в интелигентна среда, ще продължи да си смуче коктейла без въобще да и пука за околните ерудити, поради простата причина, че тя се мисли за повече от тях и за нея те са най-обикновени идиоти/цървули ...
  • Привет, Ирина. Трудно е да се намери решение на подобни трендове, освен следващите ги да бъдат критикувани с надеждата, че ще се осъзнаят.
    Привет, Надежда. Под понятието нормални тук имам предвид естествени и автентични, не се съмнявам, че всички събрали се тук сме такива. Благодаря на всички коментирали и оценили есето ми.
  • Оптимист съм. Има, имааа! Да му мислят потърпевшите.
  • Хубавото на откачените по рождение е, че няма накъде повече🤭
  • Целувчице! А какво да кажем ние - ненормалните? Толерантно казано - невписващите се.
  • Тази тема е стара, а и никой не предлага решение, гледам. Само тюхкане и говорене наизуст. Не харесвам мускулести мъже, но харесвам суетни. И, тъй като най-чувствителната ерогенна зона за някои си остава мозъкът, мен лично няма как да ме трогне голата суета, но това е въпрос на избор.Болшинството последователи на продуктите, които се обсъждат тук, са 90% мастурбатори и 10 зевзеци. Дори и аз имам такива, въпреки че не се показвам, но се разголвам по друг начин, ясно е. И не, нормалните човеци няма нужда да се крият, няма да бъдат преследвани, нито санкционирани, защото няма по-голямо изтезание от това, да попаднеш в що годе интелигентна и духовита среда и да ползваш напращелите устни само, за да си смучеш коктейла. И да, това е война, която обаче, ерудицията няма как да изгуби.
  • Благодаря, Квазар. За съжаление не е само тук. Този краен стайлинг вече е еталон за красота навсякъде.
    Благодаря, Петър. Да, точно такива са т.нар. "инфлуенсъри" с милиони последователи в мрежите.
    И Холивуд също ги лансира. То оттам се почна - Памела Андерсън, Скалата...
  • Мдааа, кой знае колко и какви книги си прочел, няма библиографска справка,,.. но когато те видят с обърнати джуки, с напръщяли силикони изпод небрежно откопчаното копченце на блузката,.. или с бицепси под запретнатите ръкави на тениската,небрежно брадясал...е това е нещо друго.А какво виждат подрастващите от ТВ от '' социалните'' мрежи пример за подражание,... защо ми е да уча когато с някой батка мога да обикалям из топлите страни,..защо ми е да уча, когато някоя какичка или лелка ще се перчи с мен и ще ми купи джип.... Есе за размисъл, браво
  • Така е, Ив. като гледам накъде сме тръгнали нищо чудно някой ден нормалните хора да бъдат преследвани и затваряни. 😃
    Да, Блу, меки думи са, наистина. На задниците им трябват думи-камшици, за да ги налагаме яростно с тях, докато не им дойде акъла ако изобщо имат такъв
    Благодаря за поздрава, Христо. Рок музиката винаги е точният антидот срещу помията. Какво бихме правили без нея
  • Съгласен с написаното. Айде, поздрав с нещо красиво- на мен лично винаги ми помага да си "оправя вкуса в устата" , ако по някаква причина съм позволил да ме залеят с помия (често ми се случва след гледане на телевизия, например :D ). Един вид това гениално артистично "изобретение" на 20-и век, наречено с двете обикновени думички РОК-МУЗИКА, е моето "островче на спасението" ...

    https://youtu.be/9KL5SkAiQI0
  • Бих казала, че доста меки думи си избрала за заливащата ни простащина и пошлост. За жалост точно те са се превърнали в норма за болшинството по- млади.
Random works
: ??:??