17.04.2012 г., 22:21 ч.

Леко повдигане на завесата около Любовта 

  Есета » Любовни
1337 0 1

Животът е променлив. Чувствата също. А и самите чувства не са нищо по-различно от интереси, само че в най-тънките вибрации. Изпитвайки силни чувства към даден човек, вие  не осъзнавате, че всъщност изпитвате тези чувства към себе си, към своето същество и его. Вие искате да задоволите себе си, притежавайки дадения човек. Искате да му дадете чувствата си, но истината е, че те са енергия, която го обсебва и подсъзнателно искате да се върне към вас със същата, и дори двойна сила. И на практика много често става точно така. Нещата се завъртат. Силно влюбеният отдава до капка чувствата си и душата му се изчиства от това напрежение. Рецепиентът малко по малко се е заредил и на свой ред е попаднал в любовен статус. Тоест започнал е да обича. Разбира се, има случаи, в които чувствата не се връщат към първоизточника. Затова, когато някой изпитва силни чувства, трябва да ги отдава, да ги изважда от себе си, за да не го изяждат отвътре. Никога не се знае на сто процента какъв ще е крайният изход, но по-добре е да опиташ, отколкото не.

© Явление Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??