11.11.2008 г., 16:56 ч.

Лъжеш ме отново... 

  Есета » Други
2715 1 2
1 мин за четене

Ето ме тук – искрен и прям. Стоя пред теб без фалш и онази грозна маска. Говоря неща, от които те боли... но нали най-трудно е да понасяш истините в живота си...

Не ме кори – това бе пътят, който избрах... Може би е по-трудният, но си заслужава... Когато погледна в очите ти, виждам болката, която причинявам самият аз, когато изричам  Думите. Не си мисли, че е лесно – взирам се, разплаквам, стискам юмруци и пазя всичко в себе си, но за да може човек да е честен към себе си, трябва да е честен и към другите и ако цената, която трябва да платя, е твоят поглед сега – готов съм.

... Но презирам теб – лъжливия. Ти, който ме гледаш в очите и редиш лъжа след лъжа, този, който крие себе си зад барикада от въздушни пламъци. Презирам те, но и уважавам твоя път, и твоята не е лесна – губиш себе си сред твоите лъжи. И те приемам на сериозно ( може би там ми е грешката). Боли ме не за друго, а от това, че в старанието си да бъда прям и да не руша принципите си, ставам наивен, слаб, глупав в твоите очи... И ти пак си победител! Ти – красивата лъжа!

© Надя Стоянова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Винаги правим тази грешка... вярваме, а след това се разкайваме... "виждаме" истината, но се страхуваме да я приемем, за да не загубим човек, който не ни цени... А струва ли си???

    Има много искреност в думите ти!!! Браво!!!
  • да, много често е така, приемаме красивата лъжа, вместо грозната истина.... поздрав
Предложения
: ??:??