25.03.2014 г., 22:44 ч.

Любов 

  Есета » Лични
1269 0 2
1 мин за четене

Любовта е чудо, което те връхлита отведнъж, забива се в сърцето, порастват ти крила, усещаш едно вътрешно спокойствие. Любовта е тема, за която може много да се пише и всеки да си изказва мнението, но само този, който наистина се е сблъскал с нея може да я разбере и да я опише, само той знае истинското й значение. Вълшебство, което идва без да пита дали си готова затова, искаш ли го, готова ли си да го приемеш. Почва една дълга битка между сърцето и разума, но Любовта винаги надделява и вместо да се бориш с нея, просто я приеми, съхрани я в сърцето си, грижи се за нея. Дори и да не си заедно с този, който обичаш, дори и да е на хиляди километри Любовта е тази, която ти дава сили да превъзмогнеш всичко по пътя си. Тя е като пролетен дъжд, като пъстроцветна дъга, като нежно цвете, като морски бриз. Тя е смисъла на твоя живот. Не се отказвай от нея. Любовта не умира, а се разгаря и не те напуска, а в сърцето ти остава. Послушай сърцето си, защото няма да намериш по добър съветник от него, то ще ти подскаже как да постъпиш и какво да направиш, не се отказвай от Любовта, ако трябва я съхрани някъде дълбоко в себе си и тя там ще тлее докато дойде деня, в който ще се разгори с още по-голяма сила и тогава нищо няма да може да я спре или да я унищожи.

denisima - 24.03.2014 г.

© Дени Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Така е! Любовта е тази, която ти дава сили да превъзмогнеш всичко по пътя си.
  • Хареса ми ! Но каква е тази любов щом не е до теб винаги.Нали за това ни е нужна !Намери вярната любов която да е близко и винаги до теб.Не вярвай на празни приказки !
Предложения
: ??:??