13.10.2006 г., 12:23 ч.

Любов, изкушение или грях... 

  Есета
2770 0 2
38 мин за четене

Любов...Изкушение...Грях... Така са наредени нещата в нашия живот! Всичко се свежда до него, до грехът, защото забранения плод е найвкусен и примамлив ... 

Любовтатова свято явление, което ти влиза под кожата без дори да подозираш и с найголямото си нахалство води със себе си своите приятелкиИзкушението и Греха! Ето как се случва това:

Любовта е безформено и вселяващо се в теб създание, което след себе си оставя огромни щети. Тя е една божественокрасива природна стихия, която те обладава,найбезцеремонно влиза в сърцето ти и си го присвоява без дори да подозираш, толкова нежно, толкова приятно ...

И какво следва? Някой слънчев ден (който настъпва много скоро) идва и нейната приятелкаИзкушение!

Тя завладява мислите ти, разбужда всички чувства и емоции в теб и не ти дава спокойствие ден и нощ... Тя те кара да видиш, да търсиш скритото, да усетиш плътското и реалното, подтиква те да забравиш и загърбиш всичко и всички и тогава Греха влиза с взлом в душата ти, затваря разума в клетка някъде далеч от случващото се в теб и те кара да освободиш истинското си Аз, инстинктите, скритата сила ... и докосваш същността йсъгрешаваш (сладко, но забранено)...

А дали е лошо? Дали точно това не е щастиетода изпиташ трите неща:

Любовта, завладяваща сърцето ти;

Изкушението, завладяващо мислите ти и Греха, подтискащ и превземащ разума ти???

Нали все пак любовта лежи в дъното на всичко това?!

Според мен нищо не е грях щом се желае и от двете страни. Всичко е позволено стига да е в името на любовта! Нима е грях любовта, нима е грях да обичаме?!...

© Надя Стоянова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??