6.12.2007 г., 21:35 ч.

Любов ли? Да, да! 

  Есета » Други
3178 0 2
3 мин за четене
Какво разбираме под думата "любов", ако не е тайна? Изобщо разбираме ли нещо? Имат ли значение тези 5 букви? Л? Ю? Б? О? В? Значат ли нещо поотделно? Не, не значат. Нищо и никакви букви. Както и оставащите 25 букви от азбуката. Ами нека сега и в дума да ги съчетаем - любов... Тази дума значи ли нещо? В изречение? В текст? Дааа, може би за някой значи, и то много... Може би значи "пеперудките" в стомаха, замрежения поглед, витаенето в облаците и всички останали детски и ученически изрази, за които можете да се сетите.
Нека да помислим малко по-сериозно и да се прехвърлим извън пределите на даскалото, където се случват толкова пикантни нещица свързани с любовни авантюри и всякакви други. Нека погледнем реално - има ли любов в наши дни? В 21 век, 3-тото хилядолетие? Така... веднага някои могат да отговорят на този въпрос - има. И аз, като един голям оптимист смятам, че там някъде далееееч, далеч има нещо мъничко, спотайващо се, очакващо да бъде намерено и да бъде разпалено в истинска и искрена любов, но докато това нещичко не ми се яви на мен лично и да ми кресне с все глас в лицето: "ЕЙ АЗ СЪМ ЛЮБОВТА!", няма да го повярвам. (да, противореча си? Но не е ли всичко това едно голямо противоречие?) ... ТА... дотогава какво да правя? Ами и аз си се чудя. Да продължавам ли да пиша? Какво ще постигна и ще докажа ли нещо на себе си? Аз съм си го доказала. Вие как мислите? Нормално ли е да кажем момче и момиче, които на пръв поглед така силно се обичат след 2, 3, 5 месечна връзка да се разделят? Чакай, нямаше ли любов, а? Нормално ли е момче да ходи с момиче и да споделя открито чувствата си към нея пред всички останали, а тайничко отстрани, когато никой не гледа да пише SMS на нейната приятелка как брои минутите, в които ще се видят и сигурно ще прекарат някоя дива нощ, докато приятелката му, какво - ще си трае вкъщи и ще си мисли: "Боже колко го обичм". Ей, любов, къде си пак? Да де, ей тука, те, момчето и момичето, иначе много си се обичат, дааа, те са влюбени. Ама то и на момичето не му пречи да се среща с друг, нали? Какво толкова? Това е любов. Опаа, я какво стана тука, можем да сме влюбени в толкова много хора наведнъж? Хах, колко интересно става... Любов, ах ти, любов... Не беше ли едно сърцето? Не трбваше ли на един човек да го споделяме? Мдаа, така пише по книгите, в стихотворенията и романите.
А ние, какво казваме ние? Глупости казваме. Играем си с чувствата на хората, които ни обичат и държат на нас. Може би всичко това е налудничево? Разбира се всеки си има свое мнение... След 5 минути може и да променя своето мнение... Или пък след 2 седмици, ако се запозная с някой, който да ми завърти главата? Да може да се влюбя? Тогава може и различно да мисля. А защо не дори и в този момент?
Да, ето (щрак) промених си мнението - любов има! Аз съм грешала? ДА. Има любов, но къде? Ами къде ли. Единствената любов, истинска, искрена, вечна, изпепеляваща и... абе - ЛЮБОВ... Чувала съм за това явление... Но може да ви се стори много странно - любовта между лебедите. Да, както по приказките и детските филмчета. Научно доказано е, най-силната любов на света е това. Защо ли? Защото те се отдават изцяло на партньора си, който остава за цял живот, а дори, ако единият умре, другият остава сам до края. Загубил веднъж любовта не би я търсил никъде другаде, защото я е имал и това е била тя - любовта. Най-прекрасната любов.

© Кети Станкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Толкова старо.. Мои думи писала съм го преди може би повече от 2 години... Съвсем бях забравила за този сайт и всичко тук.. Сега се връщам и усещането е УОУ благодаря за коментара
  • ЕВАЛА.. подкрепям такива хора,които са разбрали истината..Ъпче от мен :p
Предложения
: ??:??