24.09.2006 г., 9:50 ч.

Любовта 

  Есета
2202 0 3

Колко силно нещо е любовта! Много е трудно да разбереш дали си влюбен - това е като болест - чакаш първите симптоми. Мислейки цели дни и нощи за Любимата, отделяйки и толкова специално внимание и място сред останалите ти приятели и познати, мечтаейки да прекарваш всички трудни и радостни мигове от живота ти с Нея. Когато си до нея, незабележимите или маловажни неща от живота и природата стават пълноценни, наслаждавайки се на тях заедно. Цялата романтика от душата ти изплува, опитвайки се да превземе с нежността и благотата си сърцето на половинката. Искайки да и дадеш пълната защита, доверие и обич на земята, не можеж да отречеш, че си силно влюбен. Дотук всичко изброено е като в приказка. Може би всички сте го изпитвали и сте били на седмото небе в този момент. Но дали всички сте изпитвали това чуство, при което старанието ти да направиш всичко това е смляно и недооценено. Когато въпреки упоритостта ти не можеж нищо да промениш. Тогава вече любовта наказва. Дали е за добро или лошо, никoй не знае. Както всички останали - тя не е лоша, а справедлива - каквото вземе явно си го връща.
 

 

© Стойчо Цанов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много ми хареса Марине,ще се радвам ако в бъдеще публикуваш и други произведения
  • Никак не е лошо! Подбрал си много красиви думи! БРАВО!
  • Марине, всичко, което си написал в тези няколко реда е истина и аз гласувам с 6
Предложения
: ??:??