14.04.2011 г., 15:50 ч.

Любовта 

  Есета » Ученически
1941 1 1
1 мин за четене

 

 

 Любовта - това е да обичаш някого какъвто е, да се бориш за това, което имаш. Тя те прави по-силен, когато имаш проблеми и се чувстваш загубен. Хубаво е, когато знаеш, че обичаш и си обичан. Когато обичаш някого, ти правиш всичко за него и тогава осъзнаваш, че всъщност животът без любов няма смисъл. Смисълът в любовта е, че тя прави всичко около нея по-хубаво. При нея няма омраза, завист и всички онези лоши качества, които може да притежава един човек. Но любовта не е само картина, на която са нарисувани много хубави цветя. Разбира се, по тези цветя има и бодли, точно и затова понякога ни боли от нея. Но аз смятам, че не любовта боли, а по-скоро ние хората го правим да е така. Ние все още не сме се научили да обичаме истински или просто не разбираме значението на думата ЛЮБОВ, защото ако не беше така, нямаше да нараняваме хората, които обичаме. И все пак любовта е нещо съвършено и истинско, което трябва да пазим и оценяваме всеки ден, защото тя ни прави малко или много по-добри хора и ни спасява от всичките трудни моменти в нашия живот.

© Ивона Кайджиева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??