30.12.2021 г., 17:29 ч.

Любовта 2 

  Есета
899 0 0
2 мин за четене

Любовта 2

 

Помните ли есето, което написах в 8 клас? То пак беше за любовта, но сега осъзнавам, че явно съм спестил някои работи, оито мисля да ги напиша сега.

Тогава не знаех какво е любовта. Не знаех какво означава, какво трябва да почувстваш за да се влюбиш и лесно ли е да се влюбиш в някой или някоя, на когото или която държите много?

Не е лесно нали? Хора. Винаги любовта ще е неразбираема и необяснима. Ако напримерно питаме хората по улицата какво е любовта, те ще ни дадът постоянно различни отговори и няма да стигнете до точния отговор на въпроса.

 

 

В предишното есе казах, че любовта понякога няма отговор за това, което си сторил или направил. Но тук случаят е друг. Ако някой ден решите да се попитате какво е любовта, да знаете, че никога няма да стигнете до отговора, защото ти трябва да я почувстваш не да я разбереш от някой, а от самия себе си и тогава сам ще си отговориш на въпроса: Какво е любовта?

 

Аз в 8 клас не знаех какво е любовта и бях сляп за нея, защото бях тръгнал с едно момиче, с което си мислех, че ще се получи нещо, но уви сляпата любов друго говори. Тогава ми беше тежко, когато се разделих с нея, но това ми отвори очите да не прибързвам толкова много и да чакам, колкото е необходимо. Мина една година и се запознах с едно много красиво момиче. Тогава не знаех какво става с мен, сърцето ми беше като лудо и не знаех какво да правя. Аз си признавах, че я харесвам, но тя казваше, че иска да си останем само приятели. Колкото и да ми го казваше аз не спирах да се боря за нея и сега сме заедно.

 

Това момиче ми отвори очите за много неща, които не бях виждал преди. Тя ми показа какво е да си във връзка с един човек, как да се държиш с него и още мн др. 

И съм и много благодарен за което.

 

И накрая ще кажа, че за да разберем всички какво е любовта? Ние не можем да питаме хората наляво и надясно и те да ни дадат точен отговор. Те никога няма да ви дадат точен отговор. Трябва сами да го разберем и сами да го почувстваме - че сме влюбени в някой и искаме да бъдем с него. И за последно ще кажа, че никога не можеш да разбереш любовта какво означава, трябва да я почувстваш за да стигнеш сам до заключението.

 

Захари Първанов 10в

 

© Захари Първанов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??