3.09.2021 г., 14:17 ч.

Любовта 

  Есета » Любовни
1664 0 1
2 мин за четене

                            Любовта

                                Есе

 

Какво е любовта, дали някой знае точно това. Това едно чувство, което те кара да се чувстваш безкрайно щастлив и спокоен. От това, че и при теб е дошла любовта и озарила твоя ден и за теб той става необикновен. В  живота си всеки човек среща любовта по няколко пъти. Един път – силна и страстна. А друг път е спокойна, улегнала и търпелива. Как можем да разберем  точно дали човекът е точният. Да се замислим дали го познаваме правилно или имаме създадена илюзия за него. Когато вярваме в тази илюзия оставаме излагани и объркани и  дори предадени. Да се замислим до каква степен сме готови  на всичко и какви точни очаквания имаме от тази  любов. Всички ние сме чели романи и сме гледали сериали за любовта и обичта, но дали всеки е готов да я приеме в сърцето и да се бори за нея, и да я подхрани да се развие и превърне в обич и в уважение към него или нея. Любовта е много видове – към майка, баща, брат  сестра,  приятел, приятелка към дете... От филмите, който съм гледала и от романите, който съм чела знам, че когато обичаш, забравяш за себе си, своите мечти и живееш живота на другия. Но всеки човек има различни виждания за любовта. Аз може би не съм достатъчно  квалифицирана за да говоря за това. Много е лошо, когато от името на любовта се вършат зли неща, когато не си усетил, че той или тя вече не те обича и в живота ви има трети човек. Тогава превръщаш живота на другия в ад.Ако нещо подобно ми се случи бих искала да си тръгна, но не и да го причиня на човека до мен. Но може би аз нямам достатъчно опит в това все пак в живота си съм обичала само два пати срещнах един човек и се влюбих като глупачка в него до уши. Това разби сърцето ми унищожи света ми и съсипа вътрешния ми покой, душата ми  и за миг се почувствах сякаш някой ме обрал ,и отнел спокойствието ми. Тогава срещнах съпруга си той ми подаде ръка и ме извади от дупката, в която бях показа ми колко е красив света в неговите очи. И някак си ми върна всичко отнето, което бях загубила. След голямата ни любов се роди нашето прекрасно дете и то изпълни живота ми много слънчеви дни. Показа ми  колко много цветове има как може да бъде прекрасен в всяко едно отношение. Това е любовта, в тази дума има толкова смисъл и топлина. Всеки човек търси тази истинската и силна любов, която не ти дава мир докато не и се отдадеш истински и напълно. И нямам предвид онези романтични и измислени жестове от филмите. А тази любов, която държи  ръката ти и те подкрепя в този труден и фалшив  свят. Тогава усещаш, че не си сам. Щом двама души се обичат  те вина ги намират път един към друг.

© Диляна Мързъкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Точно така ''А тази любов, която държи ръката ти и те подкрепя в този труден и фалшив свят...''ето това е любов
Предложения
: ??:??