28.08.2019 г., 18:46 ч.  

Любовта е логиката на живота 

  Есета » Философски
1757 1 3

Любов..., за да може човек да говори за нея, той наистина трябва да е изпитвал това чувство, независимо дали става въпрос за любим човек, приятел или роднина. Любовта е толкова силно чувство, което винаги остава следа във вески човек, тя дори може да го промени из основи. Според мен  освен, че е силна, тя е и едно от най-чистите чувства, което никога не трябва да бъде съпроводено от най-първичното - пошлостта. Пошлостта поставяна на първо място, вместо честота на любовта, може да изведе хората единствено на ниво скотове, гонени от първичният инстникт. Това е нещо, което разрушава чувствата на чувствата, а именно любовта. Тя е в основата на всичко живо и може да се показва с най-малкият жест.  Но човек, за да притежава такава чиста любов, трябва да има сърце, което да бъде бликащо от нежното чувство на доброта и обич! "Единсвено в загадачните уравнения на любовта има смисъл и логика" казва главният герой от филма "Красив ум". Това е така, защото любовта дава логиката на живота, без нея човек не може да живее!

© Веселина Станишева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Поздравления за краткия и съдържателен текст. Щом започваш с кратък, ще можеш и с разгънат. Продължавай да пишеш. Удоволствието от творческото писане наистина е голямо. Дерзай!
  • Благодаря много! Надявам се наистина да не спирам и да се подобрявам в тази област, защото да пиша ми даставя удоволствие.
  • Добре дошла, Веси! Не спирай да пишеш и да обичаш!
Предложения
: ??:??