11.04.2008 г., 13:36 ч.

Любовта - изпитание за свободни хора 

  Есета » Любовни
14027 0 0
2 мин за четене
Много болка има в този свят и то болка, породена от любовта!
А какво е всъщност любовта?
Любовта е онова онова нещо, което ти дава сили да живееш, да се бориш със зъби и нокти за онова, което искаш да постигнеш през краткия си живот на земята...
Тя те гледа от всеки ъгъл на улиците и те моли да я приютиш, виждаш я в очите на милиони хора, тържествуваща заради победата си, среща те, когато най-малко я очакваш. Тя е навсякъде. Но става наистина страшно, когато когато намери за убежище твоето сърце. От там трудно можеш да я изгониш.
Всеки един от нас се е срещал с любовта. Въпреки това, всеки я е изградил, описал я е и я е изпитал по свой собствен начин.
Малко са хората, които не знаят какво е любовта и не са я изпитали. Но едно е сигурно за нея - имало я е преди, има я сега, ще я има и за в бъдеще. Любовта, обичта, чувството да я дадеш на някой свободен като теб, е неповторимо, стига и той да ти я даде. За нея винаги ще се говори и твори, защото колкото е ясна, толкова е и тайнствена. Любовта е необяснима. Тя не е нещо, което можеш да почувстваш на допир, нещо, което можеш да докоснеш и да чуеш. Тя е просто чувство. Но не какво да е чувство. А такова, при което ти спира дъха и сърцето ти бие сякаш е полудяло.
Любовта е едно истинско предизвикателство, един риск, едно изпитание, една реалност. Но не винаги можеш да я получиш от раз. Има хора, изправили се пред това изпитание с гордо вдигната глава, но са били наранени. Заради това тя е едно от големите изпитания на "свободните" хора. Но защо на свободните?
На тях, защото ако си свободен, то значи вече си дал своята любов на някой. Тя не е предназначена за друг. Да си свободен, значи да не си намерил все още своята половинка. Да си с половин сърце. За да я намериш, трябва да се отказваме, трябва да поемаме риска, знаейки, че тя не винаги е истинска, чиста и реална.
Още много мога да изпиша за любовта, за свободните хора и за изпитанието, на което ни подлага тя, но защо? Всеки от нас я е изпитал по различен начин, по свой собствен, нали? Мисля, че всеки един от нас, без значение свободен ли е във всякакъв смисъл на думата или не е, може да си отговори и да разбере какво искам да кажа. Няма хора, които да са я изживели еднакво. Любовта е еднаква и същевременно различна за всеки един от нас. Тя е всичко! Нали?!

© Десислава Димитрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??