11.04.2006 г., 1:51 ч.

Любовта , за която мечтая... 

  Есета
6268 0 5
1 мин за четене

  Всеки човек има мечти. Мечти , в които е влюбен , но до които не може да се докосне. А стремежът на всеки от нас е да достигне върха , да се докосне до свършенството , да достигне мечтите си. Да открие онази любов , която омагьосва , която изпълва душата ти с трепетни чувства. Любовта , която облагородява и те прав истински щастлив. Любовта , за която мечтая-достижима ли е тя?! Тя е нещо... незнайно , загадъчно , обсебващо. Тя е онази магия,която ни кара да се събудим , погалени от слънчевите лъчи , тя пазтваря душите ни за красотата на живота. Изплва ни с надежда и усмивките , които рисува на лицата ни събуждат непознати до тогава копнежи. Това е моята мечта!!! Онази любов , която превръща студените зимни нощти в разкошни бели кудели. Онази магия , която ме кара да летя. Това е моята любов-мечта. Всеки човек в своя живот търси най-правилните пътища. И когато ги открием едва тогава усеща , че живее. Любовта е онзи стимул , който ти помага да откриеш вярната пътека в непроходимата гора. Тя е онзи стимул , който ти помага да преодоляваш болките в живота , но само когато е истинска , силна , жертвена. За тази лзбов мечтае човек. За нея мечтая и аз , защото тя ще ми помогне да достигна до онези простори , които съм търсила. Тя ще направи пълноценни дните ми. Не веднъж велики творци са се прекланяли пред любовната магия. За нея са написани най-нежните стихове , за нея са изпяти най-красивите песни. Тя е навсякъде около нас-изваяна в скулптора от студен мрамор , но изпълнена с топлина. Пресътворена в много големи творения , рожба на онази мечта , наречена любов. Тя е част от самите нас , затова я жадуваме и търсим. Любовта , която мечтая-достижима ли е тя?! Не знам , но с цялото си сърце и душа ще я търся , защото усещам , че тя ще ми даде криле , за да преоткрия живота. Така , както всеки търси своята истина , така както всеки за пръв път вдъхва глъдка въздух , така и аз мечтая. Да я открия , да я достигна. Да превърна своята мечта в реалност!!!

© Алехандра Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • 6 от мен!!! Прочете това, което беше написано в моето сърце! Поздрави!
  • Уникално, много ми харесва!
  • Алехандра поздрав за творбата ти!
    И искам да ти кажа,че това,което търсиш ще го намериш!!!
    Гарантирам ти.Ти си една горда и силна СТРЕЛКИНЯ!!!
    Аз също като теб съм Стрелец и мисля по същият начин за нещата и
    ето не спирах да вярвам в мечтите си,който в момента са реалност.
    Успех Стрелче
  • Искрено написано,с вдъхновение!Продължавай да вярваш в тази любов,която ще те направи щастлива!Всеки трябва да го прави!
  • Много хубаво ЕСЕ
Предложения
: ??:??