11.01.2012 г., 16:39 ч.  

Магията на Коледа 

  Есета » Други
5733 1 1
1 мин за четене

                                                    Магията на Коледа

 

 Ще се изживея като онези "гадатели" и ще се опитам да позная какво ви дойде първо наум, когато видяхте темата: "Тази тема не е ли достатъчно изтъркана?!?" Е, може и така да е, но имам огромно желание да я доизтъркам, така да се каже.

 По мое наблюдение (искрено се надявам да греша) Коледа и нейното значение се изгубиха с годините. Може би най-големият удар за нас, вярващите, беше когато някой реши да излезе напред и да каже: "Дядо Коледа не съществува!", и всичко да приключи в този един единствен момент...

 В света, в който живеем, всички ние имаме нужда от вяра в нещо, било то Феята на зъбките, Дядо Коледа, Великденския заек и т.н. (съвсем произволни примери). Още повече, че сме заобиколени от многобройните усмихнати личица на децата, които упорито пишат писма до добрия старец (или поне тези, чиято вяра все още е жива).

 Кога Коледа се превърна от светъл празник в луда надпревара в моловете за най-новите приумки на технологията? Кога Коледа се превърна от онзи специален ден в годината, в обикновен ден от седмицата...

 Помня Бялата Коледа - един незаменим момент от моето детство. Помня когато Коледа не беше продукт на пазара, а истинска емоция. Помня когато коледните песни не бяха ремикси на Лейди Гага и Джъстин Бийбър, а в тях се съдържаше духът на празника.

 Защо спряхме да мечтаем? На Коледа стават чудеса! Помните ли?

 На следващата Коледа прегърнете любимите хора, усмихнете се, и поне за ден бъдете отново деца.

 И най-важното - не забравяйте да мечтаете, защото никой не може да ни отнеме мечтите! :)

© Десислава Никова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Дядо Коледа ни носи радост и надежда свята!Ние сме децата на Земята!😇
Предложения
: ??:??