3.08.2007 г., 15:05 ч.

Магията на любовта 

  Есета
7438 0 3
1 мин за четене
 

Любовта е всепоглъщаща страст; магия, която има силата да преобръща всеки човешки живот. Тя може да бъде красива приказка, но и безкраен кошмар. Тази магия е колкото еднаква за всички, толкова е и различна. В това именно е нейния чар.

 Както всяко нещо съпътстващо нашия живот, така и любовта има определени различия. Тези различия могат да бъдат представени като - споделена и несподелена любов.

Разбираемо, както всяко нещо положителното да ни допада и да отбягваме нещо, което би могло да ни нанесе болка.

В началото на една любов всичко изглежда като приказен сън. Имаш чувството, че си най-щастливия човек на света. Но дойде ли злата магия на раздялата, ти виждаш света като пълен мрак. Това е предизвикано от болката при дадена раздяла и липсата на любимия човек.
Нека не забравяме факта, че всеки човек е индивидуалност и различните нанесени удари от любовта, дават различни ефекти.

 Любовната магия е явление, което човек при всички етапи на своето развитие се опитва да обясни и опише. Едни я наричат прекрасен дар, а други я смятат за страшно проклятие. Каквато и да е тя, любовта ни кара да се чувстваме живи и изпъстря сивото ни ежедневие с неочаквани, незабравими моменти.

© Ляля Ляля Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??