12.01.2010 г., 11:55 ч.

Магията на любовта 

  Есета » Любовни
10639 0 2
1 мин за четене

                                               Магията на любовта
                                                               (есе)

     Обичам те толкова много! Знам, казвала съм ти го страшно много пъти, но това наистина е така. Не намирам вече думи, с които да ти кажа, че те обичам, то  е просто малко, безкрайно много те обичам, но що са трите срички, когато е пред нас голямо сричната любов.
     В живота ми най-хубавото ми нещо си ти. Бих направила абсолютно всичко за теб. Понякога сякаш не разбираш колко много значиш за мен, че давам и правя абсолютно всичко за теб, не знаеш, когато си тук, сърцето ми тупти лудо, а когато си далеч и те няма - то умира от мъка. За мен си всичко, което съм искала някога от живота, а когато теб те няма, всъщност губя живота си, защото без теб той няма смисъл.
     Обичам те, защото си себе си. Обичам начина, по който ме правиш толкова щастлива, обичам да виждам това как показваш грижите си към мен. Харесва ми да чувам начина, по който ми казваш ,,Обичам те’’, харесва ми начина, по който ме караш да се смея всеки път. Няма нищо по-вълшебно от това да съм с теб. Аз не просто те обичам... аз живея заради теб.
     Ти ми даваш толкова много, не е нужно повече, не би и трябвало, аз и не бих позволила и ще направя всичко, само и само да не ти липсва нищо. Искам да ми позволяваш, щом мога да ти помагам, да го правя. Единственото, което искам да знам е, че си добре и че си най-щастливият човек на света.
   Джордж Карлин е казал ,,животът се измерва не с броя вдишвания, които правим, а с моментите, които спират дъха ни.’’ В моя живот ти си спиращият дъха момент за мен .

© Г-ца Герчева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??