3.03.2007 г., 18:54 ч.

Марихуаната 

  Есета
3668 0 8
1 мин за четене

Доказано е, че продължителната употреба на марихуана води до тежки последствия за организма (физически и умствени). Някои обикновено срещани ефекти са повишен пулс, кръвясали очи, пресъхнали уста и гърло, повишаване на апетита.

Употребата на марихуана засяга или намалява паметта и възприемчивостта, променя чувството за време и намалява способността да се извършват дейности, изискващи концентрация и координация.

Димът на марихуаната съдържа повече канцерогенни съставки, отколкото тютюнев дим. Тя уврежда дробовете и дихателната система. Човек, употребяващ дълго време марихуана, може да развие психическа зависимост. Той се нуждае от все по- големи дози, за да получи същия ефект.

Тя се получава от индийския коноп - от неговите корен, стъбло, листа и може да се пуши или дъвче.

Марихуаната е известна още под името хашиш. Той е бил добре познат още от далечни времена.

Действието на индийския коноп се дължи на съдържащите се в него алкалоиди. Те въздействат върху сетивните органи и затова човек възприемат света променен и реален. Големите дози водят до отравяне, при което се различават две фази: Първата се характеризира с халюцинации, учестен пулс, смях, плач, страх и агресивност. При втората се наблюдава сънливост, понижено кръвно налягане, спадане на температурата, сухота в устата и гърлото, сънливост.

© Аааа Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Марихуаната винаги ще е актуална независимо дали е забранена или легална според мен е вредна само в голями количества и когато се пуши често до сега не съм чул "Едикой се напуши и згази жена" или нещо от сорта 99% от нещастните случаи и инциденти са следствие на алкохол а той не е забранен!!!
  • Смятам, че това не е есе, а по-скоро статия, на мен лично ми звучи най-вече като урок по биология или лекция и не смятам, че му е мястото тук.
  • Аз така и не разбрах защо са тези две неща тук! Просто се открива обсъждане ли - тогава дали да не се пренесе във форума? Защото есетата се кратки форми и се изразява нещо лично! А двата материала може да обогатяват само като научно познание интересуващите се! И онези, които приемат този въпрос лековато, защото не познават вредата и последствията! А за листата на коката мога да добавя, че тяхното въздействие е отдавна познато на индианците. те са ги дъвчили когато отиват на бой, когато са "лекували" своите бойни рани, давали са ги на жертвите си преди извършване на жертвоприношение и т.н.
  • Ха! Марихуаната определено е най-безвредния от всички наркотици. НО все пак и тя не е чак толкова "невинна"...При продължителна употреба води до апатия, депресия.....също така сперматозоидите стават доста по-лениви
    Статистически е доказано че тревата не води до нужда да се приемат по силни наркотици. Пример: В холандия откакто се легализира марихуаната броят на хероиново зависимите е намалял драстично
  • има нещо вярно,че тревата е входната врата към морето от дрога.Като се учи човек да плува първо наджапва в по-плитичкото после по-навътре...,нали?Но това не важи за всички,то си е до човек
  • все тая,по нищо не личи.
    Очаквайте скоро есета на тема "Риба тон","Черно-шареното говедо","Плевенска черноглава овца","Лекхорн"!
  • Ако искаш да знаеш,това есе е писано от мен и не съм го копнал от нета а съм си направил труда да го напиша.
  • Много хубаво и интересно,до края не знаех какво ще стане.Я стига!То в днешно време кое не е вредно?Какъв ти е мониторът,как се храниш...Другото-напиши ти нещо,а не просто да пейстнеш от интернет някакъв материал,който няма никаква стойност!Сигурно да очакваме други "великолепни" есета за лсд-то амфетите,гъбите?Не знам защо е публикувано.Не му е тук мястото-по скоро в раздела статии или изобщо да не е на сайта.
    Проверяващите да внимават повече какво публикуват,целта не е просто нещо да се качва.
Предложения
: ??:??