21.02.2009 г., 11:56 ч.

Маската нужна ли ни е? 

  Есета » Други
4868 0 4
1 мин за четене
   Палф Уолдо Емерсън някога е казал: "Няма личен живот, в който никой не е проникнал." Никаква тайна не може да бъде скрита в цивилизования свят. Обществото е бал с маски, където всеки крие истинската си същност и я разкрива като се крие.
   А за какво ни е тази маска, защо опитваме да скрием това, което сме? Нима не сме достатъчно добри, нима другите са по-способни от нас? Защо толкова се страхуваме да покажем какви сме, та нали това ни прави различни?! Рано или късно всяка маска пада и тогава идва ред на разочарованието, на болката и на грубата реалност. Всяка  лъжа се пропуква, защото се чувства безсилна пред истината. Това е игра, в която няма победители, а само победени, защото никой не печели от нея.
   Необходимо ли е да се доказваме пред някой, който не оценява самите нас, който не е способен да открие красотата и таланта в нас? Не се стремете да се харесвате на другите, а бъдете себе си. Докажете, че вашите способности са достатъчни и не Ви е необходима "маска", за да успеете.
   Можем да вините случилото ни се, заради лош късмет или нелеп избор, или може да се борим! Със себе си, с хорското мнение, с маската, която скрива нашата същност. Нещата не винаги са честни в истинския свят. Това е животът! Но в по-голямата част получаваме каквото сме дали. Нека да Ви задам един въпрос. Какво е по-лошо - да не сбъднете мечтите си или да ги осъществите, но да не са достатъчно? Остатъкът от живота Ви е доста време. И той започва в момента! Сега нужна ли ви е маска?

© Мери Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Голяма фенка си на one tree hill, доста неща са мисли и цитати от филма.
    Хареса ми, поздрави !
  • Интересно, никъде не мога да го открия тоя Палф Можеш ли да ми дадеш някаква информация за него?
  • Еми всъщност има Ралф Уолдо Емерсън и Палф Уолдо Емерсън
  • Всичко е резултат от сложните взаимовръзки в света на между човешките отношения.
    А, да, ***Ралф***, по дяволите, не Палф Уолдо Емерсън :D
Предложения
: ??:??