19.02.2013 г., 21:15 ч.

Мечтите се сбъдват 

  Есета » Лични
3415 0 0
1 мин за четене

 Мечтите са нещо прекрасно. Те се сбъдват само на онези, които са способни да повярват в себе си и да направят всичко възможно, за да ги постигнат. Някои хора крият мечтите си. Питаш ме, защо го правят ли? Може би са избрали да ги запазят само за себе си.  Всеки има своите мечти. Понякога и невъзможни, но пък истински. Понякога ги желаем толкова много. Мечтите са нещо, което идва от дълбоко в нас, за да ни даде надежда и да ни покажат правилния път. Ако си готов на всичко, за да ги достигнеш, ако повярваш в себе си, просто няма начин да не успееш! Истината е, че винаги има начин. Мечтите са високо, също като звездите. Е, някои не чак толкова, но дори и да са, винаги има път. Път, по който да поемеш, вярвайки, че ще стигнеш до края. Когато следваш мечтите си, ставаш друг човек. Извисяваш се високо над другите. Намираш смисъл, дори и в малките неща. И най-важното е да не се отказваш, каквото и да става! Но знаеш ли кое е тъжното? Много малко хора се борят докрай за това, което искат. Някои спират, уморени от пътя си, а дори не знаят колко близко са били. Но ти никога не се отказвай, защото няма нищо по-болезнено от това, да видиш как някой друг се радва на това, което можеше да имаш. Тогава от цялото си сърце ще искаш да продължиш онзи път отново. Онзи път, който някога остави, мислейки, че няма смисъл. И никога не слушай какво ти казват хората. Когато те не успеят да сбъднат мечтите си, ще ти кажат, че и ти няма да можеш. Но съвсем не е така! И няма по-прекрасно чувство от това, да знаеш, че онова, за което някога си мечтал, сега е твое. Очите ти да са изпълнени с радост и в този момент да няма по-щастлив човек от теб на Земята. Тогава нищо друго няма да има значение. 

 

Никога не се отказвай от това, което искаш! Ще намериш сила в теб. Ще успееш! Ти можеш! Просто повярвай в себе си, аз вярвам в теб!


© Някоя Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??