3.03.2017 г., 10:57 ч.

Миг с теб 

  Есета » Лични
1484 3 1
1 мин за четене

 

Миг с теб, бих искала само миг с теб. Откраднат миг – на лудост, на магия. Аз, загубила ума си по теб. Когато затворя очи въображението ми рисува още мигове и съм по-дълго с теб. Мигове в които усещам дъха ти по кожата си, чувствам се по-лека от въздуха, аз, с глава зареяна в облаците, полетяла от целувка, силна прегръдка, влажен поглед или ...нещо друго.

Миг, аз и ти, в очите ти по-тъмни от дъното на океана, в ръцете ти, събрали цялата нежност на света. Следата, оставена от допира на пръстите ти, която крия от света и на която се усмихвам дни наред. С мисъл за теб заспивам, мислейки за теб се събуждам. Бързам, за да стигна навреме, за да може мигът с теб да е по-дълъг, само аз и ти.

Невероятно е как съдбата ни предлага само миг с този с кого бихме искали да имаме цяла вечност и ако  някога този миг отново ме хване за ръка, не бих го изпуснала за нищо на света. Бих го изживяла по мой си начин, ще плача и ще се смея, ще ти пея, ще говоря безспир, и ще искам... ще искам да те удуша... от любов. Бих го изживяла, направи го и ти!

© Сиси Сиси Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??