21.11.2012 г., 23:30 ч.

Мисля, следователно съществувам 

  Есета » Философски
3826 3 1
1 мин за четене

Френският философ Рене Декарт е привърженик на  индивидуалистичната идея. Той е роден през 16-ти век. Неговата мисъл "Мисля, следователно съществувам" означава, че  преди да пристъпим към извършване на  определено действие, ние трябва да преценим дали то няма да навреди както на нас, така и на околните. Често пъти човек прави нещо без много да се замисля. Подобни постъпки могат да навредят на много хора. Ако всички  обмислят и преценяват действията си преди да ги изпълнят, тогава нещата, които правим, не само, че ще се увенчаят с успех, но и ще бъдат безопасни и незастрашаващи здравето и живота на другите около тях.

Когато започваме да извършваме дадена работа, е много важно да се прецени дали тя не е опасна. Злополуките и инцидентите на работните места се случват основно от неспазване правилата за безопасна и ефективна работа. Намаляването на риска при изпълнение на ежедневните ни трудово-правни ангажименти се постига и осъществява само с пълно и ефективно преценяване безопасността както преди започване на работния процес, така по време на работния процес, а също и след това.

Винаги е важно, когато правим нещо, ние да преценим дали това, което вършим, ще ни е от полза, но без да изникне проблем при извършването на това, което сме започнали да изпълняваме като ангажимент, задача и така нататък.  

© Радослав Радев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??