16.06.2013 г., 12:19 ч.

Моите ценности в живота 

  Есета » Лични
12110 0 0
1 мин за четене

В живота на всеки един от нас присъстват ценностите. Те са една неизбежна част от нашето ежедневие. Мнозина могат да отговорят кои са ценностите в живота им, но малцина са тези, които знаят истинското значение на тази дума. Само този, който е достигнал, този, който е усетил духовното богатство, би бил искрен спрямо своя отговор. В тази още ранна и крехка възраст бих казала, че животът сам ми поднесе разума, който ми помага да бъда справедлива спрямо това, което ме очаква занапред. Нещото, което ме крепи всяка сутрин, щом отворя очи, всеки ден, изпълнен с щастие, всяка вечер, изпълнена с нежност и топлина, се нарича семейство. Моята ценност в живота не са парите или предметите, които притежавам, не са и дрехите или тълпата от хора, които ме заобикалят. За мен семейството е дар, който никой не бива да подхвърля, за мен това е щастието, това е ценното, което всеки един от нас притежава, нещото, което не се купува. Всеки ден се чувствам като нова, всеки мой ден е изпълнен с бликащо щастие. Ще говоря за тях, защото именно те са моята ценност, моята опора, моята радост и тъга. Те са тези, които ще избършат сълзите ми, когато съм тъжна, те са тези, които ще ми дадат посока в живота, която никой друг не би дал. Всяка сутрин се събуждам знаейки, че съм обградена от любов и защита. Всяка вечер заспивам спокойна само когато знам, че те са добре. В този живот много добре трябва да оценим това, което притежаваме, в противен случай го губим. Семейството е моят стимул да продължавам да се катеря по стълбичката на успеха. Защото един ден, когато те станат на възраст, а аз една зряла жена, искам да ме гледат така, както аз гледам тях сега. Искам, щом ме погледнат, да си кажат "това е нашото дете, нашата гордост". Искам някой ден да разберат колко много съм държала на тях, искам да се извикам пред всички, че това прекрасно семейство е моето! Че тези хора, въпреки трудностите, през които са преминали и продължават да преминават, винаги са искали аз да съм най-добре. Ще им докажа, че те са моите ценности, една-единствена ценност. Дори този лист хартия пред тях не значи нищо, никога няма да мога да опиша какво са те за мен всъщност.  Те са прекрасни хора,от които всеки ден научавам по една важна ценност в живота!

© Надежда Михова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??