6.12.2004 г., 2:31 ч.

Моите жестоки игри 

  Есета
3225 1 9
1 мин за четене

Исках да ме забележиш. Исках да ме харесаш. Исках да полудееш по мен. Исках да ме обичаш. И успях. Сега ме гледаш тъжно и не разбираш защо избягах от теб. Сигурно ме мразиш. Не знам. И не ме интересува. Защото дори и да не искаш ти попадна в моите жестоки игри. Не се учудвай толкова, сякаш не ги играеш и ти. Въпросът беше кой първи ще се поддаде. Съжалявам, но ти загуби. Не вярвах да паднеш в същия капан, в който се хващат т.нар. ти завоевания. Мислиш, че ме обичаш? Не се залъгвай. Ще ме смениш с първото момиче, което се осмели да те доближи. Защото любовта е игра на достойнство и опазване на някаква глупава чест. Ако аз бях попаднала в твоя свят на постоянни свалки, щях да те изгубя завинаги измежду всички други. Но аз те запазих завинаги като участник в моите жестоки игри. Не се опитвай да заплачеш, за да проявя съжаление. Не се познаваме от скоро, за да не познавам и твоята жестокост. Сега и ти разбра какво значи да бъдеш прелъстен, използван и изоставен. Дано поне го запомниш, защото не вярвам това да те промени.

© Пламена Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • браво 6
  • Страхотно е! Игрите от живота...те учат. Отношението ти към този странен вид "мъжете" нека си остане все така дръзко, покорявай. Играй. И разказвай, защото го правиш атрактивно и приятно. 6!!!
  • Като от филма "Секс игри".
  • Колко познато. Всеки си намира майстора.
  • Добре обрисувана, но безкрайно банална история.Струва ли си да размножаваш празнотата ?
  • Хаха! Споко, човекът си го просеше!
  • Малко е брутално, но понякога е добре да се сваля самочуствието на хора които се мислят за "свалячи" и постоянно си играят с другите .. надявам се това да си го направила само на него а не и на сички които са се доближили до теб от мен имаш една 6-тичка
  • Браво! Добре си се справила. От мен 6!
  • Човек трябва да внимава с тебе.
Предложения
: ??:??