16.09.2009 г., 22:27 ч.

Можем ли отново? 

  Есета » Любовни
1986 1 1
1 мин за четене

  Ето ме пак в началото. Стоя до теб и съзнанието ми е празно, краката ми треперят, сърцето ми бие толкова лудо, устните ми мечтаят да докоснат твоите, тялото ми жадува за топлината на твоето. Гордостта - само тя ме възпира да послушам лудостта, взимаща връх над съзнанието ми. Стоиш пред мен и ме молиш за прошка. Прегръщаш ме, без да ти отвръщам и ме молиш да те приема обратно. Тъкмо, когато успях да събера парченцата от сърцето, което ти разби, ме молиш да ти направя място в него отново. Вече не знам. Не знам дали съм готова да ти простя, да ти дам власт над мен  и сърцето ми. Гледаш ме и ме изпиваш с поглед. Знам, че съжаляваш, знам, че се разкайваш - усещам го в очите ти и гласа, който така отчаяно ме моли за прошка. Нарани ме! Не съм сигурна, че мога да го понеса отново, не съм сигурна, че заслужаваш втора възможност. А ти ме молиш! Как да се боря с това? Докосваш ме, целуваш ме, а аз дори не те поглеждам. Казваш, че няма да ме нараниш никога вече. Не вярвам! Вече не. Можем ли да започнем отначало? Можем ли да върнем времето до момента, в който всичко приключи? Можем ли да бъдем, каквито бяхме? Можем ли отново да си върнем любовта? Дилема, пред която ме изправяш и искаш отговор, без да помислиш, без да съзнаваш, че не е толкова просто, а адски трудно и болезнено. Колко трудно се давала прошка, дори когато обичаш. Колко трудно било да приемаш някого обратно, дори да се разкайва и моли. Колко е трудно да бъдеш тази, която само допреди си искала да забравиш и изтриеш напълно. Колко е трудно да върнеш лентата назад и да забравиш. А възможно ли е...

© Стефани Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • ... Трудна дилема... Мисля, че няма точен отгвор на този въпрос. Но в повечето случаи е трудно да се започне отначало, защото никога няма да е същото, особено след като единия е бил наранен...
Предложения
: ??:??