6.12.2006 г., 16:37 ч.

Молитва за търпение 

  Есета
3669 0 10
1 мин за четене

Не ме чакайте,
отчаяние ще ви споходи,
защото чакам ви Аз.

В моите най-мъчни часове, когато Силите ги няма, а духът ми е сломен, когато надеждата е мъртва и навсякъде е мрак, аз отпускам своя гневен пестник, запращам в ада своя ум, задържам всеки болезнен стон и повалям всеки страх. Точно това наричам – моята последна молитва:

Търпение. Търпението е мой дом, моя устоя. Аз съм своето търпение и чакам. А да чакам значи да се пилея, а пилеенето е едно дълго сбогуване…
Търпение. Аз съм своето търпение. А моето търпение убива времето. А времето е желанието; желанието е онова, което вече не съм. С мощта на търпението аз посипвам границите, улавям в хватка всички цели и правя така, че да ги няма. Търпението е гибел за моите копнежи, смърт за моите краища и дом за мен самия.
Аз съм търпеливият. А да търпя е едно дълго отломване… И забравям за очите, устата, лицето си; забравям за ръцете, гърдите, нозете си; забравям за бил съм, съм и ще бъда. И там, отвъд края на всеки край оставам без център, мост и утеха… Докато не се превърна в онзи, който дочаква зрелостта на плодовете и умее да къса всеки един от тях. А дотогава ще чакам. Защото…
…търпението е мой дом, моя устоя…

 

© Едуард Кехецикян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Тинейджърът има потенциал за какво ли не; за разлика от възрастните/от 22 нагоре/, така че, госпожице - това не е тайна, но ще ти я споделя като такава - всъщност накрая бурените отстъпват.
  • Какви думи..Ние тийнейджърите,рядко смогваме да бъдем търпеливи!А имаме потенциал,нали?Браво,господине за творбата-учи на търпение../6/
  • Добре е, когато кажем, че се учим на търпение. Всъщност ония от нас, които казват, че са станали търпеливи, просто смятат, че вече заслужават ползите от своето търпение. И тогава търпението се пуква.
    Поздрави!
  • "Докато не се превърна в онзи, който дочаква зрелостта на плодовете и умее да къса всеки един от тях." ...Търпението е онова, на което не съм се научил...Винаги ми е липсвало търпение...Едва наскоро почнах да се уча да бъда търпелив...Поздрави, Велин
  • Благодаря за доброто посрещане. Въпреки че съм притеснен от оценката си до тоя момент. За последно имах такава четвърти клас в края на септември. Бях си я подправил.
  • радвам се, че и ти се присъедини! и, вярвай ми, търпението ти ще е нужно
  • Привет!
    Много силно произведение!
    Поздрави!
    Атанас
  • Поздравления!!!
  • Търпението е гибел за моите копнежи...
    * * *
    Привет! Харесаха ми разсъжденията ти! Поздрав!
  • Добре дошъл, и търпение, за да ги дочакаш!При дълго отломване...!
Предложения
: ??:??