27.12.2006 г., 20:51 ч.

Морска импресия 

  Есета
1470 0 9

Морето си е там. На същото място. Казвам го със сигурност, защото проверих.
Какво като е зима? Не се е променило нищо! Лъжат, че плажа е различен.
Днес видях! Всичко е същото!
 Има повече миди! Никой не ги събира! И водата изглежда по-чиста.
Духаше вятър, и ми беше студено. С всички сили свиреше в ушите ми. Дори усетих
болка. Въпреки това, постоях дълго. Дори се разходих...
 Вълните шумяха монотонно. Един и същи плясък!
Морето си е там, да знаете! Нищо, че е зима. Аз проверих, и то остави в мен зимно морско настроение!
 


 

© Диана Борисова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • супер е!!!!
  • И зимно, морето си е невероятно!
    Браво, Диана!
  • зимно морско...защо не...въпреки че...
  • хехе
    да се беше топнала.. цена нямаше да имаш
    Помисли си колко ли хора утре ще посрещнат Зората?
    Аз ще бъда сред тях
    Жалко е само това, че няма да бъда на плажа...
  • Наистина е там морето навярно.То ти е върнало лятното настроение и всички топли спомени за лятото!А морето нека си е тамПоздрав и
  • Репортаж от морето...
  • Диди, благодаря ти!!! Аз тази година го пропуснах и ти ме успокои!!!
    Това на шега. Есето ти е много хубаво!!! Виждал съм го и аз зимно и много ми е харесало!!! Поздрави!!!
  • Как ще се помръдне морето... Само чадърите ги няма! От този вятър...
    Пък и няма кои да ги отвори Натъжи ме това зимно море, но с удоволствие една лятна ......
  • Да! Права си! Морето си е там! И аз преди точно 12 дена го проверих в Бургас. Но предпочитам небето! То не взема винаги жертви на Илинден, а и не е така необятно и красиво като Небето и Любовта! Но искам да те поздравя искрено за всичко онова, което искаш да ни кажеш или подскажеш с написаното! Дано го почувстваме по начина, по който би ни пожелала самата ти!
Предложения
: ??:??