31.12.2004 г., 13:08 ч.

Мотиката - естествено продължение на ръката 

  Есета
3166 0 2

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

9 мин за четене

 
СТУДИЯ  № 9

 

МОТИКАТА – ЕСТЕСТВЕНО ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА РЪКАТА

 

           Приятно ми е да Ви видя отново, Дами и Господа! В настоящата беседа ще говорим за физическият труд и последствията от него. Много мои колеги препоръчват редуването на умствения с физически труд. В това няма нищо лошо, стига човек да има тяхната гледна точка. Техните съвети са аргументирани с нищо недоказаната “теория на Дарвин”, в която се твърди, че Човекът  е  произлязъл от маймуната благодарение на физическият труд.

Преди около двайсет и пет години в моят колосален мозък възникна следният въпрос: - Защо тогава т.н. ”високопоставени лица” не полагат такъв труд?!

Единственият възможен отговор бе – Защото не са хора!!!

Може би се питате дали не Ви занимавам с глупости, но тези неща са от жизненоважно значение! Затова Ви моля да се съсредоточите в темата.

При Социализма на хората, които отдаваха целия си живот на селскостопанския труд им вменяваха званието “Ударник”! Деветдесет процента от тях скоропостижно загиваха от апоплектичен удар.

Каква подигравка!!!

             Посмъртно ги удостояваха с ордени и медали, окачваха снимките им на видни места и внушаваха на останалите да следват техният пример.

Каква  мерзост!!!

Около 7.62 % от тях са клакьори - роботи - андроиди, преоблечени като баби и дядовци, най вече баби, снабдени с оръдия на труда – мотики, кирки и т.н.подбуждащи масовото съзнание на населението към тази неестествена дейност. За подсилване на ефекта са били изобретени жетварските и прочее песни. Манипулацията /макар че не съм съгласен с този термин/ чрез хипноза е била повсевместна. По време на моите проучвания аз се спотайвах в някой храсталак и наблюдавах внимателно действията на селските труженици, въоръжен с мощен бинокъл, австрийско производство, и мога с чиста съвест да оповестя, че редовно бях свидетел на проконтролирането им от извънземни с оранжеви пипала. Нерядко някои от обикновените хора съзираха извънземните, но веднага биваха дезактивирани от тях посредством лъчевите им пистолети. След това “вещи лица” се изказваха пред оцелелите в смисъл, че покойникът е получил слънчев удар поради една проста причина – забравянето на каскета или на най-обикновеното таке. В 92 % от случаите хората се доверяваха на гореспоменатите “факти”, което ме обнадежди неимоверно, но при по-сетнешното съпоставяне на математическите стойности у мен се породи съмнението, че липсващите проценти са именно клакьорите-андроиди.

-  2  -

 

Така че остават около 0,38 % от нормалните хора, които са наясно с нещата и искрено се надявам на присъствието на някои от тях в Залата, в противовес на сведенията за затварянето им в психиатрични болници, в които издевателстват по най-чудовищен начин с тяхната психика и, разбира се, физика.

Уважаеми Дами и Господа, с тази беседа се опитвам да Ви предпазя от неблагоприятните последици от практикуването на т.н. общественополезен труд. Повярвайте ми, те са меко казано отблъскващи!

В същност,нищо не ни пречи да проследим деградацията на индивида вследствие на такива дейности.

            И така, нека започнем с констипацията при възрастните селянки. Тя се проявява най-вече при бране на краставици ,а както е известно краставицата се възприема като фаличен символ. Поради трудовата си заетост бабите не провеждат мероприятия от полов характер вследствие на физическото си изтощение. След дългогодишно бране на краставици такива жени се чувстват прекрасно сред милионите пъпчиви членове, обгръщащи ги от всички страни.

В резултат на огромната възбуда вулвата им се разтваря неимоверно и, съответно анусът им се затваря. Поради тази причина те не могат да екскрементират пълноценно, което води до летален изход след нечовешки мъки.

При дядовците употребата на мотика, кирка, брадва и пр. през целият им съзнателен, по-точно несъзнателен живот причинява провисване на скротума. От рязкото замахване с тези уреди тестикулите им се разклащат напред-назад, наляво-надясно и настрани, като не пренебрегваме в никакъв случай спираловидното им ексцентрично движение при което вследствие на гравитацията мъдната им торбичка /скротума/ се разтегля в гореспоменатите посоки – /вж.махалото на Фуко/. Замахването в неравноделен такт говори за проява на свободомислие и здрав разум, което е достойно за похвала, но в крайна сметка гащите с дълбоко дъно казват своята последна дума. Запотяването на скротума причинява канцерогенни образувания на тестикулите, които са особено болезнени и водят до бавна и неприятна смърт.

В интерес на истината и двата пола изпитват голямо удоволствие при изхождането на открито. При този акт надеждата и особено очакването за проникване на насекомо в ануса е незаменимо. Това е т.н. Екофелчинг, даващ усещането за наличие на разностранни дарби, прерастващо в убеждение, че практикуващият селскостопански труд е Свръхчовек!

След възникването на това чувство тружениците системно злоупотребяват с алкохола, грабват първото им попаднало оръдие на труда и с него посичат нееднократно близки, роднини и случайни хора. Това говори за неналичието на изобретателност и оттам липса на интелект, следствие на физическият труд.

 

 

-   3  -

 

Тези резултати се получават не без участието на цигани с мечки и малки маймуни /шебеци/, които посредством гъдулка  /киминча/  издават нечленоразделни звуци и извличат от киминчата протяжен вой /срв.Декарт/.

             Терапията, прилагана при такива болни в нашата клиника се състои от няколко етапа. За начало спазват седемдневни пости, след което на всеки от тях се дава трилитров буркан с рачел, който поглъщат за около двайсет и две минути. След това им се предоставят по седемстотин и двайсет палета с употребен PVC амбалаж, от който да обелят етикетите. Бабите, снабдени с гумени мушами и диелектрични килимчета се въвеждат в нашият модерен киносалон, в който им се прожектират видеоматериали, прецизно изработени от моите сътрудници и последователи. Кадрите разкриват пред селскостопанските работници потресаващата гледка на ехидно наблюдаващите ги от всички страни извънземни. Последващото осмисляне на действителността води до кристализиране на свободната воля и незабавното разглобяване на клакьорите-андроиди с помощта на подръчни средства – лопата, кирка, тесла, вила, мотика, чук, лом и др.Изразът “Уби коча с лопатата” крие дълбок смисъл, народът показва по този начин с метафора естественото си отвращение от зловещите механизми на извънземните. Разглобяването на клакьорите – андроиди /разчленяването им/ говори за прозорливост и най-вече за далновидност. Изрязването на гениталиите и поглъщането им е израз на загриженост за Обществото – по този начин се прекъсват възпроизводителните им функции. Когато наричат моите излекувани пациенти серийни убийци, това означава, че те умеят да разчитат серийните номера на андроидите и моментално да ги елиминират.

Нужно и необходимо е да обърнем внимание и на изразът “На баба ти хвърчилото”, който доказва наличието на оцеляла свидетелка на придвижването на извънземен космически кораб – т.н. ”летяща чиния”.

Околните труженици са се усъмнили в достоверността на наблюденията на бабата, и най-вече в здравият и разум, в резултат на което са я обявили за “чалната”, ако ми позволите да употребя такъв израз.

Представителната агенция М.П.М.Б. проведе социологическо проучване върху повече от 25 000 души. На въпроса “Била ли е бабата снабдена с бифокални очила по време на съзерцаването на летящите чиний или не?” 73% от анкетираните са отговорили утвърдително. Това само по себе си е успех!

Естественият завършек на лечението е последният му етап – вивисекция на инопланетянин, при която се дава възможност на всеки болен да му нанесе прободна, порезна, прободно-порезна или посечна рана по свое усмотрение, въз основа на което аз си правя съответните изводи за напредъка на лечението му.

На най-напредналите пациенти като награда за тяхната прилежност се разрешава да извършат декапитация на извънземен.

 

-  4  -

Дами и Господа, време е да изясним истинската причина за земеделието! Всички знаем, че растенията се развиват само и единствено при наличие на някаква почва. А какво е почвата ако не изпражнения?!

Най-плодородната почва се намира край вулканите. Чегъртането на тази почва, например с мотика, предизвиква гигантски контракции у Земята, за която се знае, че е жив организъм. Вулканите са нейните ерогенни зони, които са особено чувствителни към споменатата интервенция. Те са, образно казано един вид пулсиращи анални отвори, които изригват и наторяват околността с благодатни фекалии. Това е и целта на извънземните, които мастурбират при вида на глобалната дефекация. Земеделците са просто инструмент в техните ръце.

Земетресенията всъщност са прелюдия към чудовищният оргазъм на Земята.

Някои богослови наричат “Адски Извержения” изригването на вулканите, но това са празни бръщолевения на травестити-девственици, осакатени от собствената си религия, проповядваща безполов живот. Поради тази причина те се хвърлят в косматите обятия на “братята” си и извършват противоестествен разврат в монастирите. В божиите храмове се вихрят неприлични танци и телодвижения, най-вече т.н. голо хоро, преплитане на брадите и “Целувката на Иуда” по ануса. Подозирам, че притчата за Содом и Гомора произлиза от действителен случай, при който свещеннослужителите са осъществявали своите безобразни сношения особено интензивно, на хорото непредпазливо са рипали и набивали крак без да се досещат, че под тях дреме вулкан. Така в резултат на разюзданите им промискуитетни излишества се е проявил митичният катаклизъм /ката ден клизма/, заличавайки от лицето на Земята гнусните мъжеложци. Приказките, че жителите на Содом и Гомора са били обсебени от желанието да изнасилят ангелите са просто още една нагла инсинуация на мръсните попове, които искат да прехвърлят вината на невинните миряни. Предполагам, че в Атлантида се е случило нещо подобно. Всемирният потоп също е резултат от раздразването на ерогенните зони на Земната кора от Чукчи, Евенки, Ескимоси и темподобни предизвикало изригването на огромен дремещ вулкан, довело до разтапяне на ледниците и оттам до глобалният катаклизъм.

                От друга страна, възрастните хора, които обработват почвата, по този начин се подготвят за смъртта, като сами си копаят гроба.

Тук можем да споменем и нездравият интерес на археолозите към пищялите и подбедриците на отдавна починали люде, но това е въпрос на друга тема, а както знаете времето ми е ограничено. Тази вечер съм поканен да посетя операта ”Бал с Маски”.

Надявам се, че съм бил достатъчно обективен и ясен. Пазете се, Дами и Господа!

                                        

                                                 ВЕН  СЕРЕ  МОС.

© НИКОДИМ Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • ха ха, направо ме разби, ашколсун и на теб)))
  • Надявах се накрая спрямо автора да се задейства ефекта на мотиката, но уви...
Предложения
: ??:??