16.04.2018 г., 13:56 ч.

Моят АЗ - образ 

  Есета » Ученически
3706 1 1
1 мин за четене

Това съм аз! Рошаво момиче с безбрежна душа. Волна като птица, силна като вятъра. Дейна, неподправена, неумолима. Момиче с характер и възпитание. С душа на дева, с лъвско сърце. Най-важна е твоята вътрешна красота, но и външният вид е от значение. Не може да изглеждаш нелепо и да очакваш хората да те възприемат на сериозно. Истината е, че всеки човек е различен. Всеки един от нас има своите плюсове и минуси, които го правят специален, неповторим. Това, което мислиш, че те прави изрод, те прави уникален. Не може всички да сме еднакви. В противен случай светът ще бъде сив и еднообразен, а еднообразието е скучно! Всеки си има своите предпочитания и интереси. Някои хора обичат видеоигрите, да излизат с приятели навън или да спортуват. Е, аз обичам да чета книги. Жалко, че срещам все по-малко хора, които обичат четенето. Също така обичам да рисувам. Рисуването ми носи релакс. Това е моят начин да си отдъхна от натовареното ежедневие. Аз правя неща, които ми носят усмивка на лицето. Не спазвам чужди (и грешни) стандарти, само за да получа нечие одобрение. Аз съм себе си и не се страхувам да го показвам. Интроверт съм. Скучна съм за събирания. Големите тълпи емоционално ме изтощават, затова предпочитам уюта на своя дом и/или пък по-задушевните разговори. От време на време съм мързелива, но също така съм и много амбициозна. Живея за мига, защото миналото не съществува. За него имаме само спомени и мисли, а бъдещето - не знаем какво ще ни поднесе животът. Отстоявам своето и гледам само напред. Не се страхувам да греша, защото знам, че допуснатата грешка е урок за цял живот. Обичам да уча нови неща, знания и умения, като по този начин се самоусъвършенствам като човек. Поставям си мислена граница, която да достигна. Да премина на следващото ниво. Да надскачам себе си всеки ден и така да се развия. Винаги съм готова да помогна с нещо. Да подам ръка на нуждаещ се човек. Приятелски настроена съм към всички.

Човекът, който поставя себе си на второ място и цял живот разиграва театри, чакайки аплодисменти, никога не е щастлив истински. Затова трябва да бъдем себе си и правилният човек ще ни хареса заради самите нас.

© Виолина Гергова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Какво очарователно представяне!
    С нетърпение очаквам да видя рисунките ти! Добре дошла!
Предложения
: ??:??