3.05.2011 г., 20:26 ч.

Моята Божа заповед 

  Есета
1976 0 0
1 мин за четене

   В Библията са написани 10 заповеди, дадени от Бог. Като цяло всички те са важни, в тях са събрани най-важните условия, които човек трябва да спазва през живота си, за да прекара спокойно дните си на Земята, независимо дали той е регилиозен, или е атеист, защото в противоположен случай ще живеем като в джунгла.

   Преди всичко човек трябва да има своя – индивидуална заповед, която да спазва. Да я направи част от живота и характера си. За мен тази заповед е „Вярвай в себе си”, защото това е една от най-важните нравствени ценности. Това означава да следваш принципите и идеалите си, да не скланяш глава и до край да отстояваш позициите си.

  Човек трябва да уважава себе си, за да бъде уважаван и от другите. Трябва да имаш доверие в себе си, за да може да бъдеш убеден в това, което те прави щастлив, ако си готов да приемеш възможностите, които имаш, ти постоянно ще запълваш живота си със специални моменти и незабравими миговe. Когато си поставиш нещо за цел и го искаш неописуемо много, колкото и невъзможно да ти се струва, стига да вярваш в себе си – ти ще успееш да го постигнеш, защото няма невъзможни неща на този свят и когато я постигнеш - усещаш неповторимо удовлетворение, което не може да бъде постигнато и заменено с нищо друго. Това чувство - на величие, на вяра, на сила, започва да ти действа като наркотик, желаеш го с всяко изминало постижение все повече и повече и искаш да го изпиташ отново и отново,  следователно ти правиш различни, нови неща и постижения, чрез които се наслаждаваш на живота, откриваш всичките му загадки и ги изучаваш детайлно, защото не можеш да спреш, докато не разбереш и най-малката подробност на това предизвикателство – живота.

   Всеки е творец на своята съдба, ти  решаваш всяка стъпка от Живота си, всяка една нова победа, защото той е твой и в теб са всички решения. Вярвай в себе си и собствените си сили!

© Демиа Димитрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??