7.05.2008 г., 15:00 ч.

Моята молитва към Бог 

  Есета » Ученически
5799 0 2
1 мин за четене

                Моята молитва към Бог

 

Хората се обръщат към Бог за какво ли не. Вие за какво бихте помолили Бог? Аз искам от Бог здраве и приятели в училище, защото според мен това са нещата, които са необходими на човек да бъде щастлив.

Моята молитва към Бог е преди всичко да ми "даде" здраве на мен и семейтвото ми. Питате се защо точно здраве и приятели искам от Бог? Искам здраве, защото то е най-голямото богатство, което хората могат да "притежават". За мен здравето е много ценно, защото щом го "притежаваш", можеш да постигнеш всичко, за което мечтаеш.

Искам да намеря приятели в училище, защото голяма част от времето си прекарвам в него. Когато имам повече приятели в училище, ще се почувствам пълноценен човек и като "сред свои". В училището преживяваме много неща заедно, опознаваме едни и същи хора и изпълняваме едни и същи задачи. Това ни обединява и прави от нас общност, от която бих искала и аз да бъда част. На приятелите си от училище мога да разчитам за помощ или аз да им помогна; мога да ги подкрепя или те мен, но най-важното е да се посмеем заедно.

 Тези приятелства, които създам  в училище, искам от Бог да ми помогне да ги запазя за цял живот, да имам на кого да разчитам, да имам с кого да споделям и да се забавлявам.

Ако не си здрав и нямаш истински приятели, на които можеш да разчиташ значи, че животът ти няма да има смисъл и ще си като дърво без корен.

© Дияна Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • мила приятелит са важни както и здравето,но също така и вярата и сърцето ти са важно,БОГ ГО е грижа са дравето ти,за това какви приятели ще имаш...но моли се да ти пази сърцето,защотот от него саизворите на живота,моли се да обичаш БОГ повече от всеки друг,повече от всичко друго търси Бог и всичко друго ще ти се прибави..Бог те благославя бъди с Него амин
  • Приятелства знай трудно се създават. Ако искаш да са истински и тези приятели да държат на теб. Малко са приятелите, истинските приятели в този свят. На повечето винаги,когато им е удобно ще те предат и прецакат. В живота ни има много лицемери и двуличници. и все пак хубаво е да искаш това....Но моят съвет е, не моли Бог за приятели. Търси ги! Моли го за късмет при търсенето!
    А може кой знае, можеш да немериш другаде истинските приятели- не в училище!
    ---------------------------
    "Ако не си здрав и нямаш истински приятели, на които можеш да разчиташ значи, че животът ти няма да има смисъл и ще си като дърво без корен."
    ------------

    Тук си много много права! Поклон!
    И знаеш ли, аз намерих истинските приятели, не в училище а другаде. Те са там къдете най-малко подзираш!
    Успех ти желая, да но намериш ИСТИНКИ приятели!
Предложения
: ??:??