26.09.2011 г., 20:59 ч.

Моята най-голяма надежда 

  Есета » Ученически
3418 0 2

Какво означава за мен надеждата? Тя е онази вълшебна дума, която като цел в живота те подтиква да се стремиш към доброто, към ясното бъдеще, към прекрасното.

Тя е същото онова стремление, което има смисъл за човек със самосъзнание да се докаже и като личност. На какво се надявам? За мен надеждата е свързана със себедоказване. Надявам се да изуча всичко, което е необходимо, за да осъществя мечтите си. Дано през това време здравето да не ми "изневери". Надявам се приятелите ми да не се разочароват от мен, както и аз от тях. Защото е непоносимо да живееш без приятели, без близки хора. Защото всяка радост, всяка неволя, споделена с любими хора, разкрива реалността. Надявам се да бъда добър човек, толкова добър, че след време поколението ни да казва "И аз искам да съм добър".    

© Седа Якуб Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Надеждата, Седа, е светлият фар, озаряващ житейския ни път. Но само едничката надежда не стига - трябва заедно с нея човек да има силна вяра в себе си, в доброто, в мечтите си... и да се мобилизира, за да премине всички трънливи пътеки на житейските изпитания; за да има сили да стане, когато се спъне и да продължи напред, неизгубвайки светлото начало в себе си, неотказвайки се от стремежите си Себедоказване? Не винаги е нужно, но себепознанието е полезно приключение... Пожелавам ти попътен вятър в света на литературата!
  • !!!
Предложения
: ??:??