16.05.2010 г., 19:37 ч.

Моята професия – моето бъдеще – бъдещето на България 

  Есета » Ученически
26081 0 4
1 мин за четене

Моята професия – моето бъдеще – бъдещето на България

(Есе)

 

   Всяко дете има своя любима професия. Лично аз винаги съм мечтала, когато порасна, да бъда лекар. Тази професия е много отговорна, тя е опора за хората, които не са в добро здравословно състояние и имат нужда от медицинска помощ. Разполагам наистина с дълго време,  докато окончателно взема решение какво ще следвам, когато завърша средното си образование, но зная, че ще превърна мечтата в реалност. Някои хора избират своята сфера на дейност по своя воля и са щастливи, други търсят най-добре заплатената, но не винаги се оказва подходяща и сигурна – с нежелание ходят на работа, не влагат чувства в изпълнение на задълженията си… И са неудовлетворени. Например множество  настоящи депутати, кметове, висши държавни служители, от които малко или много пряко зависи възхода на родината, бягат от отговорностите си,  като не ценят поста си и не осъзнават, че едно добро дело би променило положението, в което се намира тя. В днешно време медицината и в  България е добре развита, макар в другите държави да напредва с много по-ускорени темпове. Страната ни има насъщна нужда от способни медици, които да полагат грижи за здравето на обществото, както преподавателите полагат усилия, за да научат своите възпитаници да съхранят и поддържат българските ни корени и култура от малки, за да просперираме като нация сред останалите народи.

   Както поговорката гласи: “С труд и отговорност всичко се постига”, така и всяко дете  може  да прозре професията си, стига истински да я желае.

© Екатерина Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • За мъдростта няма възраст.
  • Благодаря ви!
  • Ето един млад човек, който ме изпълва с оптимизъм и вяра в по-доброто бъдеще на милата Родина. Браво, Екатерина! Поздравявам те най-сърдечно за стойностното есе и ти пожелавам сбъдване на всички твои мечти!

  • Безкрайно интересно!!! Стойностно есе, с много истини!!!
    Изглежда се оказва най-важното, за един смислен живот!!!
Предложения
: ??:??