3.06.2008 г., 14:50 ч.

Моята вяра в... 

  Есета » Други
5762 0 2
Хората са интересни създания. Всеки човек е различен сам по себе си и всеки вярва в нещо.
В какво вярвам аз ли?
Вярвам в много неща... В музиката (пеенето), в писането на стихове, в рисуването и изобщо във всичко, свързано с творчество. Защо вярвам в тези неща?
Защото всяко едно носи своята неповторима сила. Когато се кача на сцената и започна да пея - невероятно е... чувството не може да се опише... Когато пиша също - така изливам всичко, което е в мен... Вярвам в тях, защото те са моят свят... Свят, недостъпен за другите, само за мен. Вярвам и в Бог... знам, че там горе има някой, който управлява съдбите...
Вярвам и в любовта... Колкото и болезнена да е, толкова щастие дарява. Кара те да летиш, макар да нямаш криле... И точно тази вяра ми дава стимул да живея! Музиката, любовта, приятелите - те са моят живот! Вярвам дори и в една пеперудка или красиво цвете, в най-малкото нещо, което те кара да се усмихнеш. И заради тази усмивка си струва да живееш, заради тази усмивка продължаваш да се бориш...
Аз вярвам, повярвайте и вие!

© Светослава Йорданова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Вярвам е вълшебна дума... дума, която дава надежда, дума която прави нашия свят, по-хубаво кътче за живеене, по-уютно и по-истинско!
  • шесттттт
Предложения
: ??:??