2.06.2010 г., 23:57 ч.

Моята вяра в... 

  Есета
1640 0 0
1 мин за четене

Моята вяра в...



Моята вяра в силата на музиката се дължи на нейната способност да сплотява хората, да изразява техните чувства и емоции и да им вдъхва надежда в трудни моменти. Музиката е огледало да душата.
Музиката притежава магическа сила. Чрез нея човек може да изразява своите чувства. Когато някой изпитва силни емоции, независимо дали са положителни или отрицателни, той е в състояние да създава музика, която носи в себе си послание към тези, които я слушат. Целта на твореца е неговата музика да се докосне до много хора. Хубавата музика винаги успява да накара хората да се замислят, да я почувстват и да се променят към по-добро. Тя дори им предава вълненията на своя автор - любов, щастие, тъга, болка, печал ...
Има различни стилове музика, всеки от които носи своя чар, също както има различни хора. Но ролята на музиката не е да разделя хората, а да ги обединява около общи интереси, начин на мислене и действия. Тя ги сплотява, независимо от различията помежду им, помагайки им да осъзнаят, че всички те са човешки същества и трябва да си помагат взаимно. Музиката кара хората да се обикнат, защото чрез нея всеки разбира какво чувства другият и оценява неговите качества.
В трудни моменти, когато човек се чувства сам и изоставен и не вижда надежда, той се нуждае от подкрепа. Тогава единственият му приятел е музиката. Тя му вдъхва кураж, кара го да повярва, че не е сам и го подтиква да се бори с проблемите.
Музиката е магия, която отразява човешките чувства, помага на хората и ги сплотява. Тя е в състояние да пречупи всички граници.

© Фернанда Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??