3.06.2006 г., 23:00 ч.

МЪЖЪТ И ЖЕНАТА 

  Есета
8904 0 4

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

3 мин за четене
ПРИЛИКИ И РАЗЛИКИ МЕЖДУ МЪЖЪТ И ЖЕНАТА. ОСОБЕННОСТИТЕ ЗА ВСЕКИ
Жените имат по широко периферно зрение от мъжете т.е. 45 градуса ясно виждане от двете страни на главата си и над и под носа.
Мъжът има тунелно зрение с далечен обсег, което значи, че той може да вижда ясно и точно право пред себе си ( по малко от 45 градуса.).

В женския мозък мазолестото тяло между левия и десния лоб е 10% по-дебело, отколкото в мъжкия и има 30 % повече свързващи нишки. Затова жената може, да ходи, да разговаря и да си слага червило едновременно.
Мъжкият мозък е разделен на отделения. Затова той може да се концентрира само върху едно нещо.

Жените ги бива в говоренето. Приятно им е и го правят непрекъснато. Те учат чужди езици по-бързо и лесно, почеркът им е по-четлив.
Мъжете не ги бива в разговорите, вербалните им умения са по-слаби и за това се представят по-слабо в изучаването на езици и изкуства.
Жената говори, за да покаже съпричастност и да гради взаимоотношения. Ако тя говори много, значи ви харесва, ако не ви говори, загазили сте.

Лицето на жената отразява чувствата, които говорещият изразява. За страничният наблюдател изглежда че обсъжданите събития едва ли не се случват.

 Жената мрази мъжът, който щрака с дистанционното непрекъснато. Жените приемат храненето навън като начин да се гради и подхранва една връзка да се обсъждат проблеми.
Мъжете приемат храненето навън като начин да се нахраниш, без да говориш, пазаруваш или чистиш.

Сексуалността на жената се влияе силно от преживяванията й. Ако тя мрази работата си, ако работи върху нещо много изтощително, ако децата са болни, ако се е намокрила в дъжда или др. тя дори няма да се сети за секс. Тя си мисли само как да се добере до леглото и да заспи.
Когато същите неща се случат на мъжа, той приема секса.

Повечето жени искат някакви отношения или поне емоционална връзка, преди да изпитат желание за секс.
Повечето мъже не осъзнават, че след като веднъж жената е усетила че е създала емоционална връзка тя ще го съсипе от секс през следващите 3 до 6 месеца. Повечето жени обичат да правят секс на тъмно – не могат да понесат гледката на мъж, който си прави кефа.
От напълно спокойно състояние до оргазъм на здравия мъж му трябват средно две и половина минути, а при жената се постига оргазъм за средно 13 мин.

КАКВО ВСЪЩНОСТ ТЪРСЯТ ЖЕНИТЕ
1. Интересна личност
2. Хумор
3. Чувствителност
4. Ум 5
. Хубаво тяло

КАКВО ТЪРСЯТ МЪЖЕТЕ
1. Интересна личност
2. Приятна външност
3. Ум 4. Хумор
5. Хубаво тяло

КАК ДА БЪДЕ ЗАДОВОЛЯВАНА ЖЕНАТА ВСЕКИ ПЪТ
Галете, хвалете, глезете, вкусвайте масажирайте, реагирайте емоционално, угаждайте, усмирявайте, прегръщайте, пренебрегвайте затлъстелите части,прощавайте, отзовавайте се, признавайте, дразнете и др.

КАК ДА БЪДЕ ЗАДОВОЛЕН МЪЖЪТ ВСЕКИ ДЕН
Появявайте се гола.
Преди да стигне до сексуален контакт, жената иска да почувства за по-дълъг период от време как напрежението нараства, а предпоставките за това са много разговори и внимание от страна на мъжа. Той иска да се освободи а тя да се зареди. Мъжете, които са наясно с тази разлика , са по-внимателни любовници. Повечето жени имат нужда от поне 30 минути загряване, преди да се почувстват готови за секс. Докато при мъжете това се свежда до едва 30 секунди.
След секс жената е изпълнена с хормони и е готова на всичко. Тя иска да се шегува, гушка и разговаря.

© Станислав Минчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??