21.12.2006 г., 23:22 ч.

Мъжът на 21 век 

  Есета
2510 0 9
1 мин за четене

                                       Мъжът на 21 век

  Дебели, ниски, високи, слаби, тъмни, светли те всичките са под общ знаменател "Мъж". Какво представляват те днес, главата на сплотено и силно семейство, егоестични пеперуди или спътник в живота.
  Начините, по които може да бъдат представени са няколко и те са пречупени през женския мироглед.
  Според "малко" от дамите днес мъжът е този, когото те трябва да боготворят и на когото само и единствено могат да разчитат. Той подсигурява семейството и той има право да разполага с времето и интересите си. Неговите виждания и желания са на преден план. "Тя" е тихата домакиня, чието възнаграждение е не толкова високо и правото и на глас не се зачита. Това е мъжкия образ, които с всяка изминала година се отмива все повече и повече от съзнанието на хората. "Загубеняци"
  Има  господа така наречени "вечни ергени". Те опитват да вземат колкото могат повече от живота. Работят и се забавляват. 1. Млад съм и сега е моментът да опитвам 2. Изглеждам добре, печеля достатъчно, но не мисли, че можеш да разчиташ на мен, защото има и нови хоризонти 3. Аз съм самотен "чичко паричко" - фазите, през които преминават мъжете.
  Независими дами, придружени от интелигентни и достойни мъже. Две половинки, които създават общото  "семейството", разчитат един на друг, подкрепят се, търсят заедно решение.
  Кои от тези мъже имат място в наши дни, има ли все още "пътник за всеки влак".
  Все пак, мили дами, не се бийте: мъжете от 3-я тип така или иначе са малко - няма да стигнат за всички Ви.
  Казват след това хората "Хубавите ябълки прасета ги яли", ами така ще е като трябва да се примиряваме и с прасета.

© Рени Митева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря за всички коментари...Не търся точно някои от описаните...Може би наистина отминавам мъжът които искам, но защо пък и тои ме отминава - нека се търсим взаимно
  • Ще го кажа простичко, за да ме разберете. Баба ми не е имала Интернет на времето. Тя се е мъчила да се справя с живота някак си, живяла е простичко и определено ви казвам, че ония времена са по-щастливи от днешните. А може би на човека не е дадено да познава толкова много хора, каквата възможност дава Интернет? КОЙ ЗНАЙ?
  • Перфектни неща няма! Как да искам от половинката си да е идеален, като аз не съм. Всички си имаме недостатъци.Има хора, които могат да разбият едно семейстово, да подведат един от двамата, но само от съпрузите/влюбените си зависи дали това ще ги раздели или ще ги направи по-силни, дали ще се осъзнаят.Истината, че за разпадането на една връзка всеки един от двамата има вина, защото човек търси навън това, което не намира вкъщи. А "Донжуановци" винаги е имало независимо от формата им.
  • Колкото и да не ни се иска и това го има. Интернет е възможност с две остриета. Да, тук можеш да се запознаеш и да завъртиш връзка с някой друг човек, но и да той е катализатор за разпадане на много семейства. Към днешния момент това е епидемия. О, повярвай ми! А дали се изчерпва или не... Въпросът не е до изчерпване, а до глупост.
  • Колкото до електронните "Донжуани" - добре, че могат да докарат с мишката онова, което едва ли могат на живо. Лично мен не ме удовлетворяват, но всяка жена си има собствени изисквания за секса. Аз предпочитам освен другото и да го УСЕЩАМ със сетивата си. Усмив!
    Пожелавам здраве и весели празници!!!
  • Какво значи "те разбиват семейства"? Едно семейство не може да бъде разбито, ако не се е изчерпало. Има много примери, когато семейството продължава да съществува с много обич, дори ако жената е изнасилена. Но ИЗНАСИЛЕНА, а когато се отдава доброволно, значи просто семейството е изчерпано. Мисля, че ЕЛЕКТРОННО няма как да бъде изнасилена никоя жена. Или греша?
  • Това е най-голямата глупост. Извинение за слабите. Имаш ли желание, постигаш всичко. Това не е бъдещето, а утопия.
  • Има и още един тип мъже - ЕЛЕКТРОННИТЕ. Те са винаги високи, руси и със сини очи. Галантни, забавни и можещи... Те не хранят семейство, защото в тези трудни времена е трудно да го правиш. Те разбиват семейства. Ей така - за забава... Това е бъдещето!
  • Докато си търсите някой от тези описани мъже, ще изпуснете истинския. А той не е идеалната фигура, дебелата сметка, лъскава кола и т.н. Той е съвсем обикновен и е минавал покрай вас хиляди пъти, но вие не сте го видяли.Той е този, който ще ви угажда в капризите, но и ще иска същото от вас. Ще печели да е добре семейството, но ще се радва и на вашите приходи, защото животът е такъв. Ще ви нарича с ласкави и мили думи, но ще очаква същото от вас. Такъв трябва да е мъжът. А векът едва сега започва...
    Успех в търсенето, Рени!!! Поздрави!!!
Предложения
: ??:??