15.10.2008 г., 20:49 ч.

Мъка 

  Есета » Лични
2842 1 3
1 мин за четене

Защо ли има толкова мъка по света? Всичко е толкова различно. Живях си с розови очила, но кой ме накара да си ги сваля? В момента, в който ги свалих ги изгубих и разбрах, че нищо не е такова, каквото виждах Аз.

Приятел - това бе най-важната дума за мен. Давах и правех всичко за тях, но уви защо? Една много известна поговорка казва: "Приятел в нужда се познава." Как да вярваш на това, когато Приятел ти обърне гръб в момент на нужда? Сега приятел - това е чужда дума.

Семейство - в българската народопсихология това е нещо свещено, но когато то е привидно семейство, аз питам какво е? Мъка, защото гледаш как всеки момент то се руши на малки парченца и отново оставам Сама.

Живот - бе толкова прекрасен, но чужда завист го унищожи. Сега живота е мъка за мен, заслужава ли си да я понасям тази мъка? Мъката ( животът)  ми изсъхва като красивите пролетни цветя,които остават само изсъхнали голи пръчки. Ето това сега е моят живот. Помогнете ми да си намеря розовите очила, имам нужда от тях. Знам, че в момента, в който ги намеря, Аз пак ще съм веселото и щастливо момиче, вярващо в приятелство и семейство и ще се бори за тях. Дотогава всичко е една голяма мъка.

© Няма Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "Късането с миналото е особен урок, защото няма късане. Миналото е част от теб точно толкова, колкото и ръцете ти. Те са си там и мият същото това лице, което не е ново, а просто история на историята ни, но гледа в бъдещето.

    Когато се погледнеш в огледалото виждаш всичко – от детето до себе си сега и се разпознаваш безпогрешно – по погледа. Късането е илюзия. Никой с никого не може да скъса, защото, ако си обичал истински, не можеш да намразиш истински. Дори и старото си аз.

    Да се обръщаме с усмивка назад и да обичаме онова, което сме били и хората, с които сме се обичали -

    това е основата, върху която можем да продължим. Провалите са си наши, а вината, която се опитваме да хвърлим върху другите, са капан. Ако някога, някъде нещо се е издънило -първото, за което е честно да мислим, сме ние.

    Вината, която търсим в другите е оправдание. „Бъди промяната, която искаш да видиш в света“ е казал Ганди и е започнал да воюва по своя си мирен начин. Основно променяйки себе си.

    Не се разделяйте с миналото си. Благодарете му. Благодарете и на хората, с които сте го споделяли. Оставете акцента върху хубавото и помнете него."

    Автор: Ива Дойчинова
  • розовото е прецакващ цвят...спомни си розовата пантера...хитра, лукава и накофтена...винаги.......... Мъката е уникален учител.....
  • аз си пазя моите розови очела. ако искаш ти ще гледаш през едното а аз през другото стъкло. но така стереоефекта се губи. смотата - това е да гледаш през двете стъкла. аз сега гледам. и виждам само... empty.. Баси, поркан съм
Предложения
: ??:??