3.08.2007 г., 14:45 ч.

На кого се кланяш ? 

  Есета
1782 0 7
На кого се кланяш?
Това е въпрос, който всеки един трябва да си зададе.
Когато човек се кланя повече на някакви идоли, а в същото време казва, че е "християнин", то той е голям лицемер, а Бог ни казва да не бъдем лицемерни.
Когато започнем да се кланяме на идоли, замисляме ли се дали те заслужават и една трета от славата, която им отдаваме, а и по такъв начин не краде ли от славата, която Бог заслужава за да я дадем на някой, който не я заслужава, който ще ни излъже, нарани и измами. 
Винаги, когато си задавам тези въпроси, стигам до извода, че никой друг не заслужава славата, която отдаваме на Бог, защото никой не е направил за нас това, което Бог е направил. Никой няма да те обича така, както Бог те обича, никой няма да ти даде тази радост и този мир, които Бог ти дава.

"ПЪРВО ТЪРСИ БОЖИЕТО ЦАРСТВО И ВСИЧКО ОСТАНАЛО ЩЕ ТИ СЕ ПРИБАВИ"

Молете се с вяра и Бог ще снабди всяка ваша нужда.             

© Мария Семовска Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Бог знае всичко.Той се разправа със всеки според това,което е заслужил.
  • Наистина трябва да внимаваме на кого се кланяме. Трябва да се замислим дали приоритет в нашия жвот е Господ Исус Христос или някой друг. Хора замислете се, когато целувате икона с образа на някой светец, дали тогава се кланяте на Бог или не. Когато превъзнасяте някоя личност, дали не го правите свой идул, макар и без да искате.

    В центъра на нашия живот трябва да се намира единствения жив, триединен Бог (Отец,Сина и Светия Дух)
  • Амин
    Точно така. Бог е велик и праведен.
  • много благодаря
  • Страхотно Есе.
  • Няма защо Галина
  • Благодаря Мими!
Предложения
: ??:??