На кого се кланяш? Това е въпрос, който всеки един трябва да си зададе. Когато човек се кланя повече на някакви идоли, а в същото време казва, че е "християнин", то той е голям лицемер, а Бог ни казва да не бъдем лицемерни. Когато започнем да се кланяме на идоли, замисляме ли се дали те заслужават и една трета от славата, която им отдаваме, а и по такъв начин не краде ли от славата, която Бог заслужава за да я дадем на някой, който не я заслужава, който ще ни излъже, нарани и измами. Винаги, когато си задавам тези въпроси, стигам до извода, че никой друг не заслужава славата, която отдаваме на Бог, защото никой не е направил за нас това, което Бог е направил. Никой няма да те обича така, както Бог те обича, никой няма да ти даде тази радост и този мир, които Бог ти дава.
"ПЪРВО ТЪРСИ БОЖИЕТО ЦАРСТВО И ВСИЧКО ОСТАНАЛО ЩЕ ТИ СЕ ПРИБАВИ"
Молете се с вяра и Бог ще снабди всяка ваша нужда.
Наистина трябва да внимаваме на кого се кланяме. Трябва да се замислим дали приоритет в нашия жвот е Господ Исус Христос или някой друг. Хора замислете се, когато целувате икона с образа на някой светец, дали тогава се кланяте на Бог или не. Когато превъзнасяте някоя личност, дали не го правите свой идул, макар и без да искате.
В центъра на нашия живот трябва да се намира единствения жив, триединен Бог (Отец,Сина и Светия Дух)
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.