30.05.2008 г., 20:01 ч.

На кръстопътя на живота 

  Есета » Лични
2911 0 1
1 мин за четене
 

На кръстопътя на живота... абитуриентка... красива рокля, за миг - принцеса, а после - матури изпити, университети.

Въпроси много, мечти много, вълнения не липсват, стоя и си задавам въпроса, правилно ли избрах това, с което искам да се занимавам в бъдеще, дали го искам, ами ако съжалявам после... трудно е. Още повече, когато се насочиш към фармация и медицина, трудни изпити, две години подготовка, много здраво учене и гадното чувство, че нищо не знаеш, че нищо няма да направиш на изпитите, че колкото повече четеш, толкова повече забравяш. Че ти идва да захвърлиш всичко, но парите, усилията и нервите никой не може да ти върне. Никой не ти връща съня, пропуснатите възможности, местата, на които си не си могъл да отидеш, а си искал. Мъжете, с които не си била, за да учиш, тъпо звучи, но е истина, а в главата ти са само те - изпитите. Само веднъж да минат. Успехи не липсват, награди от олимпиади, състезания, удовлетворението, че си успяла, но и чувството, че може повече. А не искам ли прекалено много от себе си, не ми ли стигат възможностите до определено място, а повече не може.

На предела на силите и нервите, идва ти да хвърлиш учебниците, да ги подпалиш, да ги скъсаш, но стигаш само до сълзи... а учебниците са си отворени, загубваш си съня. А не се ли впрягаш прекалено много, да, но ако искаш нещо адски силно, трябва да жертваш всичко за него и се надявам жертвите да не са били напразни.

Е, балът мина, мина еуфорията от него, красива абитуриентка, снимка във вестника, спомен за цял живот. От тук нататък започва трудното, но ще се преборя, на всяка цена. Ако не фармацевт, дано поне за лекар ме приемат. Но каквото и да стане ще знам, че съм дала всичко от себе си, силата, съня, уменията и любовта си... към  химията.

 Е, обръщам се към всички, на които им предстои да изберат пътя в живота си... Помислете много добре, за да не съжалявате после, изберете предмет, който обичате, нещо, което ви се отдава. Харесайте си професия, която ще ви удовлетвори и се борете адски силно за това, което желаете, защото нищо в този живот не идва даром. Борете се, за да получите това, което искате, не се отказвайте, въпреки трудностите и вярвайте в себе си. Успех!!!

© Вили Мотовили Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??