21.07.2005 г., 19:53 ч.

На първородното 

  Есета
1259 0 1
1 мин за четене
За първородното 



На дъщеря ми Даниела( fresh )
Мило мамино слънце!
Ти се роди в първия ден на февруари 1992 година с белега да бъдеш първа във всички свои житейски начинания. В този ден щастието пърхаше в гърдите ми и търсеше изразни средства.
Малкото розово личице на бялото вързопче, увито в стегнати пелени, ме умиляваше до полуда. Ти ме потопи в приказно красив нереален свят, изпълнен с майчина гордост, космически мир и блаженство, бебешки плач и нови непознати миризми и звуци! Дадох ти с божията любов нов живот, за да порасна за един ден и преосмисля живота си! Семенцата на една бурна студентска любов се преродиха в небесносините ти свободолюбиви очи. Твоята орисница ти бе отредила да даряваш обич. Първородното дете, безценната малка принцеса, куклата на тати - всичко това бе ти, мое малко слънце! Усещането за пълно отдаване на Бога в този първи ден на февруари бе божествено! Благодаря на Бог, че ме дари с отроче, създадено по негов образ и подобие! И нека единствено Светата Троица да закрилят пътя му!
Амин!

© Златомира Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??