26.07.2008 г., 10:59 ч.

Най-хубавото може да се види само със сърцето 

  Есета » Ученически
15305 1 4
1 мин за четене
Най-хубавото може да се види само със сърцето
(разсъждение)

Независимо колко е богат и колко е красив човекът, ние не трябва да го считаме за истински приятел. Трябва първо да го опознаем вътрешно. Нямам предвид истинския смисъл на думата "вътрешно", а преносното и значение тоест, че човекът трябва да има в себе си доброта, състрадание, милосърдие, съпричастност и безкрайна човещина!Никой не е съвършен, но точно тези качества трябва да притежава истинският приятел.
    Вярно, че външността показва какъв е човекът и по този ред на мисли като старата българска поговорка: "По дрехите посреща, по ума изпраща", но истинската ценност на човека, това са вътрешните му качества.
    Някой казвал ли ти е, че си обичан истински? Някой накара ли те да се почувстваш оценен и показа ли ти колко специален си? Някой увери ли те, че си точно този, който трява да бъдеш? И че правейки онова, което обичаш, е напълно достатъчно? Някой припомни ли ти, че си се появил на този свят, за да докажеш каквото и да било? Някой казвал ли ти е, че ти си единствен, уникален шедьовър с независима стойност...? Някой казвал ли ти е, че без теб светът би бил несъвършен? Някой кавал ли ти е, че вчерашните грешки принадлежат на вчерашния ден? И че точно в този момент ти си перфектен. Толкова перфектен, колкото си създаден да бъдеш. Някой отдели ли ти време, за да ти покаже, че си далеч по-умен, отколкото ти се оценяваш? И хиляди пъти по- способен да постигнеш мечтите си, отколкото предполагаш? Точно тези въпроси би ти задал истинският приятел. Бъде себе си и ще го откриеш!

26 Юли

© Виктория Минчева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много е хубаво! Ще ми помогне да си напиша домашното по литература на тема "Най-хубавото се вижда само със сърцето"
  • и на мен много ми хареса
  • Много си права!За съжаление някой хора гледат не това,което трябва...Късмет и много успехи!
  • като се замисля единственото ни съвършенство е в това да бъдем себе си! благодаря ти, хареса ми
Предложения
: ??:??